#1
|
||||
|
||||
Dikke steenslag coating als orgineel
Wie weet welke steenslag coating je moet hebben om een goede dikke laag op te zetten net als orgineel, dus dat je ook de structuur erop krijgt net als orgineel.
ben bezig met die van motip nu maar dit werkt van geen meter
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#2
|
||||
|
||||
heb mijne net gedaan met motip?ziet er origineel uit.....of bedoel je spuitbusjes?
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb het nu met een spuit bus gedaan van motip verre van orgineel en is veel te dun krijg ook de struktuur niet Ik bedoel zo als het er orgineel uitziet Kan ik het mischien met een vloeistofspuit opzetten? en dan dikkere coating?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
zo´n spuit heb ik daarvoor,
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#5
|
||||
|
||||
Die blikken gaan perfect. ik doe zelf minstens drie lagen op de dorpels enz.
Dan heb je een goeie dikke laag. 1 laag is altijd te dun. |
#6
|
||||
|
||||
Is dit ook een gewone vloeistofspuit? die heb ik nl. wel
Of is dit met een speciale nozzle en waar dan te halen? en met welk spul van motip heb je dit gedaan dan?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#7
|
||||
|
||||
Volgens mij moet je dan die grootte bussen hebben die kan je dan idd met de compressor doen.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#8
|
|||
|
|||
klopt die kun je er zo onder schroeven en dan wel met een compressor waar je de druk ook van kunt regelen.
|
#9
|
||||
|
||||
das allemaal aanwezig, hoeveel druk is ongeveer benodigd? alleen aankomende week kijken naar een goede spuit en die andere meuk weer eraf halen
iemand een adresje voor die spuit?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#10
|
|||
|
|||
als je ongeveer 2 bar continu aanhoud zit je aardig goed zoniet iets hoger
|
#11
|
||||
|
||||
op de bussen die ik hier heb liggen staat een minimale werkdruk van 5-6 bar..
uit ervaring weet ik dat er onder de 4 bar ook echt niks meer uit komt..
__________________
Golf MK1 GTI ABF |
#12
|
||||
|
||||
Waarmee kan ik eigenlijk het beste voor het spuitwerk aan afnemen? wasbenzine, thinner of nog iets anders?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#13
|
||||
|
||||
Terpentine.
|
#14
|
|||
|
|||
Quote:
juist niet , terpentine is zo vet als een slak thinner of ontvetter ...evt wasbenzine |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
thinner idd,om de reden die alberto noemt.ik heb trouwens gewoon de 8bar van onze kompressor laten staan,want als ik hem kneep werd het wel erg dikke drabzooi.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#16
|
||||
|
||||
tis al gelukt met een nieuw pistool gehaald bij brezan. Morgen nog ff met de lak eroverheen en het is als nieuw iedereen bedankt, ging trouwens in een laag
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#17
|
||||
|
||||
Als het te dik is, verdun ik het met een scheutje thinner.
Meestal heb ik hier wel een oude bus waar ik dan wat in meng, goed laten uitdampen en dan een tweede laag. Dan het pistool goed door spuiten met thinner voor de volgende keer.
__________________
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
#18
|
||||
|
||||
ook gedaan netjes weer schoongemaakt
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#19
|
||||
|
||||
Quote:
Ik houd het op terpentine, dat is er voor gemaakt, en ik heb het ook door vaklui zien gebruiken. En beslist geen wasbenzine, dat laat juist altijd een vettig laagje achter! |
#20
|
||||
|
||||
Ik spoot met mijn oude wagen met wasbenzine in de verf.
Dit vond ik veel beter opdrogen als thinner. Dit na een tip van een jongen die bij een autoschade bedrijf werkte. Het wou maar niet drogen met thinner er door. Ik spoot de delen in een oude schuur, verwarmd ook nog. Na 2 dagen pikte de verf nog. Dit was met wasbenzine met 1 dag gewoon goed droog. Ook gebruikte ik wasbenzine om de boel te ontvetten. Moet wel zeggen dat ik mat zwarte verf spoot. Weet niet of dat wat uitmaakt? |