|
|||
|
|||
Elektrische raam werkt apart.
Ik weet niet of dit de goede fora is om t te posten....excuses daarvoor!
Hoi all! Onderlaatst heb ik van mijn broer een nieuwe elektrische raam mechanisme gekregen.. en een nieuw raam.. Auto is een golf 2 uit 1987 (nieuwe type deur) Maar ik kwam op een probleem! Toen ik alles had aangesloten en ik deed hem omhoog, kon die niet meer naar beneden. Zelf dacht ik dat de motor kapot was, maargoed...story continues.. Toen ik de kabels van het motortje om had gewisseld naar de schakelaar toe, ging die wel omlaag maar niet omhoog! Weet iemand hoe dit kan? En hoe het op te lossen is natuurlijk, ik ga zelf nog een keer kijken of ik wel alles goed heb aangesloten, maar voor jou informatie : 2 kabels -> aangesloten op de kabel die uit de deurs komt, -> kan omhoog en omlaag...maar alleen als je de kabels weer omwisseld.... HELP MIJ! UPDATE Ligt dus niet aan de motor, denet 2 andere motoren geprobeerd, zelfde probleem. Groetjes |
|
||||
|
||||
schakelaar?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Dat kan, hoe kun je dat testen dan? :o
|
|
|||
|
|||
Wissel je links even met rechts
|
|
|||
|
|||
Okay, dat ga ik morgen dan proberen, als dat niet werkt wat dan? :o
|
|
||||
|
||||
Draadbreuk in de deur?
|
|||
|
|||
Dat kan, ik hoop het niet... dr lopen genoeg kabels binnen mijn deur.. Maar ik zal morgen een update doen
|
|
||||
|
||||
Denk idd schakelaar.....
|
||||
|
||||
draadbreuk zal het niet zijn lijkt me als het met de draden omwisselen ook maar 1 kant op werkt..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Njah, ik vind het apart, als ik de draden omwissel dan wilt die wel, als ik hem weer omwissel, dan gaat die wel omlaag/omhoog...echt stom, najahgoed.... ik zal morgen de schakelaar omwisselen, en dan duimen dat t werkt!
|
|
|||
|
|||
stekker niet goed in de schakelaar gehad, dus slecht contact?
|