|
||||
|
||||
De moeite waard, of niet?
Nu ik m'n scirocco verkocht heb ben ik rustig aan het kijken naar een golf 1, en dus heb ik vandaag een golf 1.1c uit 1982 bekeken die er wel netjes uitzag. Het Interieur ziet er netjes uit er zit weinig roest aan de buitenkant alleen een gat in de reservewielkuip. De wielkuipen zijn verder allemaal hard en ook alle andere zwakke punten zoals roest bij raamrubbers, sleepoog en dorpels zien er goed uit. Wel is de vulpijp doorgerot maar de vulopening zelf niet.
De auto is van een verzamelaar en heeft dus 7 jaar stilgestaan, de motor draait wel rond en is dus los. Maar is niet lopend te horen. Zijn vraagprijs is 1250 euro, nu is mijn vraag is dit teveel voor een auto waarvan de motor niet loopt en waar (waarschijnlijk) veel aan vervangen moet worden? En als ik er nog eens een 500 euro insteek ben ik dan klaar of kom je bij een auto die lang stil heeft gestaan nog veel meer dingen tegen? De carresorie is dus wel in een behoorlijke goede staat maar technisch is het een verrassing. Dus daarom ben ik benieuwd naar wat jullie ervan zeggen. Een paar foto's |
|
||||
|
||||
ik vind het een pittige prijs voor een auto die het niet doet en nog geen apk heeft.
de remmen zullen ook wel vastzitten dus ik weet het niet.... voor de rest een leuke golf met gti interieur. |
|
||||
|
||||
Quote:
offtopic hoe bedoel je? |
|
||||
|
||||
Vervaldatum APK i 5 april 1998
die staat al een tijdje dus.. als je dan alles klaar hebt wordt het nog een duur golfje. kun je beter gelijk een kopen met apk en lopende motor |
|
||||
|
||||
1250... dat heb ik voor de mijne ook gegeven,.. dat was toen een auto met apk.. boekjes.. 120000km.... en weinig rotterij...
en toen vond ik dat al een pittige prijs.. kvind et te duur.. ps. wel een heeelee mooie kleur
|
||||
|
||||
Voor 1250 koop je met gemak een 'rijdende' 1 uit de eighties, zeker een 1.1. Prijs is dus aan de hoge kant hoewel een enigzins harde kas ook wel wat waard is hoor! Daar moet ik wel bij zeggen dat een lopend 1100 blokje makkelijk te vinden is voor weggeefprijzen. Autootje ziet er wel netjes uit trouwens op die poespas na.
Zijn wel een paar dingen die niet kloppen aan het ding: GTI interieur en een Golf 2 (??) teller (ronde tellers!!).
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ie al een tijdje geen APK heeft kon je al aan het oud model kenteken zien
|
||||
|
||||
behoorlijk aan de prijs is ie naar mijn mening , er staan er zat te koop voor deze prijs die gewoon goed lopen met apk e.d
|
||||
|
||||
Veel te duur ! lekker laten staan. Voor dat geld kan je ook een redelijke GTI kopen.
|
||||
|
||||
voor 1250 heb je een leuk golfje cabrio uit 92 met 130 dkm op de teller
|
|
||||
|
||||
het linker achterlicht ziet er kapot uit denk ik
Maar verder mooie wagen, en ja, de prijs staat me ook niet aan |
|
||||
|
||||
Quote:
old school nummerbord idd!! |
|
||||
|
||||
Teveel, niet voor geven. Die van ons is dezelfde kleur, en was bij aankoop helemaal standaard en een goed lopende 1.1 erin en geen roest, NERGENS, kostte ons 800 euro
|
||||
|
||||
Okee bedankt, das duidelijk ik zoek nog even verder. Weet iemand nog een andere nette golf 1 te staan hoeft niet per se een 1.1 te zijn natuurlijk. Ben dus vooral op zoek naar een auto met een goede harde carresorie.
|