|
|||
|
|||
Tik met remmen links voor.
Hallo,
Ging vanmiddag even weg en het viel me op dat ik links voor een tik met remmen heb, het is alleen met remmen naar stil stand, dus niet met 60 naar 40 enzo alleen naar stil stand. Heb niks los gehad de laatste tijd, dus morgen maar even kijken, maar iemand dit al eerder mee gemaakt ? Gaat om een jetta 1 1.6D Gr
SL4M CR3W on Facebook Jordy MK4 on ccw and air Maikel vw bug 71 on air Jeroen vw bug 67 callook, and jetta 91 on C2 Last edited by jeroen doli : 19-01-2013 at 17:07. |
|
||||
|
||||
Quote:
al meegemaakt maar bij andere wagens, was toen gewoon wat aangekoekte roest die op de schijf zat en telkens die e remblokken voorbij gong tikte dit, |
|
|||
|
|||
Rembloken die wat los zitten[tussen de rembloksteun]
|
|
|||
|
|||
Quote:
Maar dan moet je het ook ment achteruit rijden hebben neem ik aan ? En dat heb ik weer niet
|
|||
|
|||
Zou inderdaad kunnen zijn dat de remblokken wat losjes zitten. Bij mijn Golf1 zitten de remblokken geklemd tegen zgn. Remblokveertjes. Als die om één of andere reden ontbreken, krijg je soms klapperende remblokken.
|