|
|||
|
|||
Vraagje.
Hallo,
Mijn golf 1 1.6td start heel erg moeilijk met het koude weer nu! na heel lang gloeien en door starten slaat die toch aan.. maar hij rookt al vanaf het begin en de startmotor gaat gewoon goed rond. Dus dan moet het probleem toch de gloeiers zijn? of zou er meer mogelijk kunnen zijn? thanks |
|
|||
|
|||
Is het probleem begonnen met het koude weer? Gloeit hij uberhaupt wel voor? Kan zijn dat je zekering in het voorgloeicircuit doorgebrand is.
|
|
|||
|
|||
Jep als het 10 graden is begint het al. en rond vriespunt helemaal problemen.. had stekertje eraf gehaalt en komt spanning op de gloeispiralen.
ga ze er morgen maar is proberen uit te halen. lijkt me vrij zeker dat het probleem daar ligt? |
|
|||
|
|||
Ik zou het daar eens gaan zoeken inderdaad. Tenzij iemand anders nog heldere inbreng heeft?
Ben benieuwd of het aan de gloeiers ligt! |
|
|||
|
|||
3 van de 4 gloeiers waren kapot..
|
|
||||
|
||||
jag das wel moeilijk starten dan é, soms is het ook die zekering die daar aan het shutboard hangt, die geroest is,
|
|
|||
|
|||
Dat was allemaal goed, 4 nieuwe gloeibougies erin gedaan (wat een prutswerk ) en het is weer tik en weg!
|
|
|||
|
|||
Ah da's beter! Mooi dan
|
|
||||
|
||||
netjes dat het opgelost is!
kijk volgende keer eerst wat het is, wat je denkt dat het is. je geeft in je eerste post al aan wat het is anders blijven we topic's aanmaken voor niets no offence he
|
|||
|
|||
No problem, ma anders word het zo stil op het forum he
|