#1
|
|||
|
|||
wie weet hoe dit onderdeel heet golf mk2 1.6 carburateur
hallo bij deze heb een vraag over een onderdeel dat om mijn golf 2 1.6 carb zit het zit voor aan de carbuarateur en er zitten 2slangen aan een loopt naar de andere kant van de carb en de ander is volgens mij van de koeling dat weet ik niet zeker.
in dat onderdeel zit een goudkleurig plaatje met 2 heele klijne gaatjes erin. de carburateur is trouwens een pierburg 2e foto1: foto2: wie o wie weet wat dit onderdeel is |
#2
|
||||
|
||||
wasthermostaat,gaan dikwijls defect,hoog stationair als gevolg
|
#3
|
||||
|
||||
Is de voetpakking gerepareerd? ik zie vloeibare pakking,beter vervangen i.v.m valse lucht,slecht draaien,niet aanslaan
|
#4
|
|||
|
|||
ja ik ga maandag een nieuwe voetpakking ophalen en ik heb een ander washtermostaat gevonden van een andere pierburg 2e carb weet jij ook of dat klepje boven op de carburateur op of dicht hoort te staan?
Quote:
|
#5
|
||||
|
||||
ook alles meteen goed schoonmaken met remmenreiniger dan is die weer helemaal fris
|
#6
|
||||
|
||||
en vergeet je vacuumslangetjes niet te vervangen, kost een hamburger bij de mac.
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet dat de Mac hamburgers net rubber zijn, maar zitten die slangetjes tegenwoordig ook al bij je cola in t HappyMeal??
__________________
* '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif http://www.dubkreations.hyves.nl/ http://www.dubkreations.forumotion.net |
#8
|
|||
|
|||
hahaha oke wordt maandag dus een druk daggie weet een van jullie dat ook teovalig over dat kleppie boven op de carbu of die open of dicht hoort te staan hij stonde eerst open
kheb alles al schoongemaakt met carbu reininger |
#9
|
|||
|
|||
edit klepje moet deels open staan kheb het al gevonden
dus gewoon alle vacuum slange vervangen is daar ook een schema van te vinden ofzo iets? |
#10
|
||||
|
||||
onder de motorkap(onderkant) wil wel eens een sticker zitten.en idd klepje hoort deels dicht te zitten(choke) bij warme motor gaat deze als het goed is openstaan door bi-metaal.
|
#11
|
|||
|
|||
Oke danheb ik heb dus goed in gesteld zal ik morgen ff kijken volgens mj zie die stikker dar nog wel
|
#12
|
|||
|
|||
Arnoud,
Wat is het probleem? ik lees nergens welk probleem je hebt met de 2E2?? check ook mijn topic: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=109056 |
#13
|
|||
|
|||
De problemen zij een behoorlijk hoog toerental als die dan op en duur warm is begint hij te stoteren/prutelen plus inhouden bij het rijden en af en toen valt ie uit en ook nog zwarte rook uit de uitlaat en de benzine meter is vogens mij ook niet helemaal goet hij gaat niet verder als hetbegin stukje van het rood terwijl er veel meer in zin als dat
|
#14
|
|||
|
|||
Mijn benzine meter slaat ook nooit helemaal uit trouwens.
Het hoog stationair lopen is waarschijnlijk al op te lossen door de warmloop af te stellen. Het stotteren/pruttelen kan vervuilde carb zijn icm afstellen carb. Staat je ontsteking wel goed? |
#15
|
|||
|
|||
Ik heb de carb al schoongemaakt en gelijk goed gezed geen idee of die goed staat zal ik daar ff naar moeten kijken
|
#16
|
|||
|
|||
Hoe heb je hem schoongemaakt? en hoe afgesteld?
|
#17
|
|||
|
|||
Met carberateur reiniger en dat klepje boven op de carbu dat chokklepje is dat die staat iet verder dicht als eerst
|
#18
|
|||
|
|||
Alleen bij het koud starten neem ik aan!? Als je hem start moet hij bijna helemaal dicht zijn. Hte laatste stuk voel je weerstand als je probeert dicht te drukken. Naarmate de motor warmer wordt gaat de choke klep volledig open... klopt dat??
Met carb reiniger schoonmaken is er oppervlakkig, de kanaaltjes worden niet echt helemaal schoon of verstoppen zelfs. |
#19
|
|||
|
|||
ja klopt bij koud starten ja klopt hellemaal en oke moet ik dan de varbu volledig uit elkaar hallen om schoon te maken
|
#20
|
|||
|
|||
Hoe verder je hem uit elkaar haalt hoe beter je hem schoon maakt. Bij ultrasoon reinigen zoals in mn topic kom je echt overal en vergruis je het vuil. 99 van de 100 klachten met die Pierburgs is altijd vuil en verkeerde afstelling daardoor...
|