![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wegens prive omstandigheden ben ik genoodzaakt mijn Jetta alweer te verkopen.
Zeer mooie Jetta MK1 uit 1982. Is een 1.5 benzine 3 traps automaat en rijdt heerlijk. Nog zeer mooi fel rood niet vervaagd. Met nieuwe 2 jaar APK tot 08-12-2014. Laatste APK 2 remslangen vernieuwd, remcilinders en remschoenen en nieuwe einddemper. Verder voorzien van 14inch gepolijste velgen met goede banden en schroefset. Auto is ook uitgelijnd na plaatsen van schroefset, bonnen aanwezig. Verder pas nieuwe bougies, vacuumslangen en brandstofpomp. Origneel boekje en meer rekeningen van recent onderhoud aanwezig. Vraagprijs: €2250,- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() UP!
Prijsverlaging naar €2000,- |
|
|||
|
|||
![]() Hoe is het met de roest vorming op de jetta? Voornamelijk achterste wielkastranden onder de plastic randen?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nou de voorste heb ik er pas af gehad en dat zag er nog zeer netjes uit. De achterste heb ik nog nooit losgehaald dus dat weet ik nog niet. De bodem van de auto is bij de laatste APK bekeken en is keihard. Ook heeft de bodem toen meteen een behandeling met tectyl gehad. Verder alleen een klein blaasje rechts onder de voorruit. |
|
|||
|
|||
![]() Vanmiddag voorzien van een nieuwe accu.
Tevens prijsverlaging naar €1850,- moet er nu echt vanaf... |
|
|||
|
|||
![]() Up!
|
|
|||
|
|||
![]() Up!
|
|
|||
|
|||
![]() Up!
€1750,- |
|
|||
|
|||
![]() Up!
|
|
|||
|
|||
![]() UP!
€1650,- geen cent minder... |
|
|||
|
|||
![]() Upje nog maar een keer...
|
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Heb je wat meerdere foto's? Wat is de km-stand? Start koud en warm goed? Schakeld soepel en kickdown werkt? Hoor het graag van je Mvg |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoi, Wat meer foto's zal ik dit weekend even maken en erop zetten. De km stand is nu 00497 km maar is natuurlijk al rond geweest, weet niet hoeveel keer. De automatenbak schakelt zeer soepel en de kickdown werkt ook goed. Bij zeer koud weer start hij iets minder en houdt ik hem even met het gas aan de praat daarna loopt hij super. Met warm weer geen problemen. |
|
|||
|
|||
![]() Up!
|
|
|||
|
|||
![]() Omhoog maar weer...
|