|
||||
|
||||
VW Museum / Autostadt / Mel's Diner & Maikafertreffen foto's
In het weekend 29 april - 1 mei jl. zijn we (Split52, JeeWee, Bietulfriek, Marcel en ik) afgereisd naar Duitsland. We verbleven in Hannover (Motel One, waar vele andere Airheads ook verbleven). Van daaruit konden we de zaterdag makkelijk even naar Wolfsburg gaan om daar het museum even te bezoeken. We troffen het, omdat juist in die week de entree gratis was (jaja ons ben zuunig ) en nog mooier dat er ook aardig wat prototypes uit het verleden te zien waren.
Impressie Museum: Het was in het museum soms best lastig om een aardige foto te maken doordat er allemaal blauwafschijnende wanddecoratie hing... Diezelfde dag zijn we natuurlijk ook nog even bij de Autostadt langsgegaan om de wat nieuwere zaken te bekijken. Qua presentatie viel me dat allemaal tegen, maar ik zal dan ook wel een ander gevoel van entertainment hebben dan de gemiddelde duitser. Wel zwaar ok was de expositie van klassiekers, van diverse merken overigens, en de koffie Impressie Autostadt: Meer foto's van het Museum vind je hier en meer foto's van de Autostadt vind je hier De foto's van de meeting bij Mel's Diner die georganiseerd werd door DFL komen binnenkort net zoals de foto's van het Maikafertreffen, maar die staan nog bij Bietulfriek op de camera Enjoy! Last edited by wouter76 : 10-05-2005 at 22:57. |
|
||||
|
||||
Aan de fotoos wordt gewerkt Wouter!! En wat wienen wy moai fuort net??? :p
We hebben echt een geweldig weekend gehad daaro Zekers voor herhaling vatbaar!
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 10-05-2005 at 23:30. |
|
||||
|
||||
Het was een fantastisch gebeuren, alleen op de zondag op het treffen wel een beetje gaar :P
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gedraag je even, we zijn bij een ander! Was idd een zeer noflik weekend.... Graag wat opschieten met de picas friek!
|
||||
|
||||
kan iemand dat ff vertalen voor mij?
leuke foto`s... wil er ook nog `n keertje heen.... vind zo`n coraddo cabrio foeilelijk trouwens.. en die cabby... die `s stoer
|
||||
|
||||
Ik vind die Ford Capri look Audi proto wel stoer, nooit eerder gezien.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
Quote:
Welke bedoel je?? Die groene is een echte Capri Er stonden in het 'Zeithaus' wel meer non-vw vehikels!
|
||||
|
||||
Zooo, na lange onderhandeling heeft de heer Bietulfriek zijn foto's van bovengenoemde evenementen vrijgegeven voor publicatie op VeeDub :: aircooled :p
Teasertjes: May Cruise Madness @ Mel's Diner Meer foto's hiervan vind je hier. Volkswagen Museum Wolfsburg (D) Meer foto's hiervan vind je hier. Over de overige foto's van Autostadt lopen de onderhandelingen nog zeg maar Enjoy! |
|
||||
|
||||
Woutah, thnx voor het plaatsen!!
Onderhandelingen duren nog voort over Autostadt, heikel punt Zal de zooi nog wel ff onder de aandacht brengen!!
|
||||
|
||||
Nog een paar teasers AutoMuseum:
Jubileum-Passat met alle namen van werknemers erop geplaatst. Een bezoeker riep: hier sta ik Jetta met digi-dash en radiobediening op het stuur! 1988...
|
||||
|
||||
en ook nog een paar teasers DFL MayCruiseMadness :
|
||||
|
||||
Vooruit dan, preview op het Maikäfertreffen
|
||||
|
||||
Hier staan alle pix gesorteerd in albums, Enjoy!!
Foto's AutoMuseum, Wolfsburg Foto's AutoStadt, Wolfsburg Foto's DFL MayCruiseMadness, Hannover Foto's Maikäfertreffen, Hannover