|
||||
|
||||
gezocht kevert cabrio
dus voor mijn schoonvader die wil er heeeeel graag 1 ,maar ja waar te beginnen .......
dus als er nog liefhebbers zijn die een goede weten te staan,die de moeite waard is ........ ( svp geen marktplaats praktijken ) gaarne reactie . gr peter |
|
|||
|
|||
Peter,ik ga deze week bij een klant kijken (hij wil nieuwe kozijnen voor zijn huis),en die wil
(wat ik ervan begreep)van zijn 1969 cabrio af. Laswerk is voor 98% klaar,omgebouwd naar liggende koplampen,lange voorklep,W-achterklep, oud type dashboard,nieuwe VEGE ruilmotor op LPG,lange bak & IRS ophanging,verlaagd,enz. Alleen nog spuiten en afbouwen !! (en nog 2% lassen wiseguys ) Ik maak wel wat foto's voor je,goed ?? |
|
||||
|
||||
Als dat de Kever Cabrio is die ik denk dat je bedoelt Kroel dan is het een goede .
Die man heeft vroeger zelfs nog met Porsches gerallyecrosst en heeft erg veel verstand van voitures . Deed en doet alles zelf |
|
||||
|
||||
de vriend van mn buurmeisje verkoopt zn cabrio volgens mij nog.
compleet in orde,zeer nette auto,nieuwe kap etc. moet volgens mij nog wel een hoop opbrengen hoor.... zal eens vragen als ik em zie |
|
||||
|
||||
Quote:
ik denk dat je het beste kan beginnen met een budget te kiezen |
|
||||
|
||||
Quote:
IDD ,, de Kevert Cabrios staan nu niet bepaald bekend om de goedkope prijzen |
|
||||
|
||||
gaarne idd meer info ,
weet zijn budget niet , maar als er wat te koop is dan kan hij nog beslissen ( lijkt me veel verschil tussen concour staat en gewoon netjes ........) |
|
|||
|
|||
Ja,daar is heel veel verschil tussen
De laatste cabrio's waren bijna allemaal 1303's,en alleen een nieuw binnenscherm kost al iets van 1300 euro als ik het goed heb .... en ze kunnen rot zijn !! Maar een project koop je voor heel wat minder natuurlijk. Mooiste is iets kopen waar iemand geen zin of tijd meer voor heeft,maar wel alles al voor heeft aangeschaft |
|
||||
|
||||
http://www.marktplaats.nl/markt/aut...Fnieuwautos.htm
deze heeft er veel staan kwam hem tegen op MP . dat wel maar ja je weet nooit mischien is het wat ! groeten jasper
|
||||
|
||||
vandaag bij visser in aadorp geweest .......
iemand misschien nog andere iden ? |