|
|||
|
|||
Ruitenwisser blijft aanstaan
Ik heb een vreemd probleem met mijn Golf 2 GTI 16v uit 1990. Mijn ruitenwisser blijft aanstaan als ik hem op de uitstand zet. Als ik hem harder zet gaat hij ook echt harder, maar als ik hem uitzet blijft hij zegmaar op stand 1 staan.
Toch gaat hij af en toe vanzelf weer uit en blijft hij soms een tijdje uitstaan dan. Maar meestal blijft hij aanstaan. Als ik de auto stop en opnieuw start, blijft hij uitstaan. Maar zodra ik begin te rijden gaat de ruitenwisser meestal direct aan of anders na een paar seconden. Hoe kan ik dit vreemde probleem oplossen? Het is vrij irritant. |
|
||||
|
||||
Contactpunten onder/achter je stuur even nakijken.
Waarschijnlijk vuil/vies. Stuur eraf en de hendels nakijken.
|
||||
|
||||
Laatst ook gehad, ruitenwisser relais was kapot.
Meteen 1 van een Golf 3 (nr. 99) erin gezet en het was opgelost. |
|
|||
|
|||
denk de hendel aan je stuur.. ik heb het al is gehad met mijn lichten ook.. ff nieuwe hendels en je bent er wss vanaf.. of als je geluk heb goed schoonmaken
|
|
|||
|
|||
en als dat het niet is, misschien sluiting in de zekeringenkast
|
|
||||
|
||||
Had ik ook. Water in de zekeringkast.
|
|||
|
|||
Quote:
water komt meestal via t raamrubber of een slechte plek in de paravan. dus even kijken of er aan de buitenzijde van de auto roest rond t voorraam zit. grote kans dat t dan daarvan komt |