|
||||
|
||||
Alpinweiss Golf 2 GTI 16v 1986 te koop, afbouwproject!
Wegens tijd- en plaatsgebrek, andere hobby's en extreem weinig motivatie bied ik mijn Golf 2 GTI 16v te koop aan.
Topic: http://www.volksforum.com/forum/sho...53&page=1&pp=20 Ik heb de auto al 6 jaar in mijn bezit, daarvan staat de auto nu al bijna 5 jaar stil wegens een restauratie. Km stand is nu rond de 203000 volgens mij. Al die tijd heeft de auto binnen gestaan, hij staat nu bij mij in de garage in de weg te staan De auto is bij de restauratie (door Arno Derby van dit forum) helemaal strak gemaakt, gelast, en opnieuw gespoten. Foto's tijdens gedeeltelijke opbouw: De auto moet nu afgebouwd worden, remmen weer gangbaar gemaakt, ook moet er even gekeken worden naar de bedrading, etc.. Hij start niet meer, dit ligt waarschijnlijk aan een oude startonderbreker. Van binnen is de auto nu helemaal kaal, op de vloerbedekking na. Wat zit er allemaal bij / op aan speciale onderdelen:
Ik heb 99% van alle onderdelen die je nodig hebt erbij. Als je je kwaad maakt en een beetje handig bent heb je hem binnen een maand klaar voor het nieuwe seizoen. Vraagprijs inclusief alle extra's is 2400 euro. Kom eens kijken en we komen er zeker wel uit, het belangrijkste vind ik dat de auto naar een liefhebber gaat. De auto komt dan ook voorlopig niet op Marktplaats te staan. Een voorwaarde heb ik bij verkoop; als hij afgebouwd is wil ik er nog 1 rondje mee rijden Last edited by Arne : 02-01-2013 at 21:31. |
|
||||
|
||||
Recente foto:
|
|
||||
|
||||
Gereserveerd.
|
|
||||
|
||||
Verkocht!
Let op de volgende onderdelen zijn te koop, er volgt nog een apart topic met foto's en prijzen. Maar mocht er al interesse zijn kan er gePM'd worden.
|