![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Probleem met benzinedruk bij spinnekop. Vanaf de uitgang vanaf de benzinefilter naar de spinnekop nog 5 bar benzinedruk, maar vanaf de spinnekop naar de injectie geen benzine... Net andere spinnekop erop gezet en probleem is er nog steeds... Misschien iemand in de buurt van Groningen die langs wil komen om eens te kijken / meedenken ? Dat zou heel fijn zijn, want de moed is mij in de schoenen gezakt. De auto staat netjes in de garage op de brug dus alle gereedschap voorhanden. HELP !? Last edited by Mau1981 : 04-01-2013 at 13:54. |
|
||||
|
||||
![]() Wanneer heb je daar geen benzinedruk? Als de auto op contact staat? Als je aan het starten bent?
Je luchtweger is wel goed gangbaar? Hieraan zit namelijk een mechaniek die er voor zorgt dat de brandstoftoevoer in de spinnekop geopend wordt..en dan krijg je daar dus benzinedruk.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hallo, Dat is gangbaar. Zelfs als je de luchtweger zelf bedient zeg maar komt er geen brandstof door de injectoren helaas... |
|
||||
|
||||
![]() opvoer pomp in de tank nog goed ?
als die kapot is krijg je niet genoeg druk en vervang je benz filter ook even |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik heb na de benzinefilter gewoon 5 bar druk... komt uit sommige uitgangen gewoon benzine uit de spinnekop, behalve uit de 4 voor de injectoren... |
|
|||
|
|||
![]() Injectoren niet verstopt?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ook niet. als ik deze losdraai komt er ook niets uit de spinnekop... alleen de koudstart krijgt benzine en de warmteding aan de motor. |
|
||||
|
||||
![]() had laatst ook zoiets .
ik heb spinnekop maar vervangen .kon ook niet goedkrijgen succes |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb al 3 spinnekoppen liggen..... hoe groot is de kans dat ze alle 3 niet werken.... |
|
|||
|
|||
![]() Plunjer vastgekoekt/roest in de luchtweger? Welke bediend wordt door de weger/arm. Retour/aanvoer goed aangesloten? Goede luchtweger zonder vacuümaansturking of electronica?
|
|||
|
|||
![]() T blijft trouwens wel oud spul hè, door stil liggen worden ze niet beter zonder goed af te doppen en afgevuld. Dus dan kunnen er best 3 hetzelfde probleem hebben. Anders even op zoek naar een verse van een draaiende motor of recente.
|
||||
|
||||
![]() Zit er in de benzine ingang op de spinnekop of in de banjobout waar je de leiding vast draait
niet een klein (mirco)filtertje die verstopt zit? Dit is heel goed mogelijk bij alle 3 spinnekoppen. Ze komen waarschijnlijk niet van draaiende motoren af . ![]()
|
||||
|
||||
![]() Compleet vervangen? Dus dat hele blok inlcusief luchtweger? Of alleen de spinnekop?
Ik zou gewoon het brandstofsysteem gaan volgen en kijken tot waar je brandstof krijgt. Als je tijdens het zoeken ineens geen benzine meer krijgt, dan weet je dat je moet zoeken tussen dat stuk en het deel waar je ervoor wel benzine kreeg. Je weet zeker dat alles goed is aangesloten? Via google kwam ik nog een drukregelaar tegen aan de spinnekop zou zitten. Deze zou elektrisch bediend worden? Of is dit bij een iets andere type motor?
|
|||
|
|||
![]() Het zit in de spinnekop. Kan niet anders.
tot en met de ingang van de spinnekop heb ik 5 bar druk. zeefje is goed al nagekeken. heb koudstart benzine en alles is goed aangesloten. als ik de luchtweger met de hand op en neer doe gebeurd er ook niets... heb ook al andere drukregelaar erop zitten die elec. bedient word... vandaag weer verder zoeken... |
|
|||
|
|||
![]() Maar zoals ik aangaf beweegt de plunjer wel als je hem met de hand bediend? Voel je weerstand?
|
||||
|
||||
![]() Warmdraairegelaar kapot! Om wat voor motor gaat het eigenlijk?
Last edited by Niles : 19-01-2013 at 14:19. |