|
|||
|
|||
G60/1Z Vliegwiel
Beste Forumleden,
Voor mijn ombouw (mk2 naar een TDI) ben ik opzoek naar een vast G60 vliegwiel of 1z vliegwiel. Deze zijn het zelfde zover ik weet. Ik wil namelijk met een Sachs koppeling gaan rijden. Dit om eventueel in de toekomst wat meer vermogen te kunnen geven. Dus heb je wat liggen, meld het me |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb nog een ABF vliegwiel met originele drukgroep en koppeling liggen. Ook 228mm en 6 bouten in de krukas, wel iets zwaarder maar je zult hem waarschijnlijk toch laten afdraaien http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=95590
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor je bericht! Alleen betwijfel ik of de koppeling 350nm aan kan uit eindelijk . Denk dus niet dat dit een optie is voor mij. |
|
||||
|
||||
Kunt ook alleen het vliegwiel overnemen hoor..
55 euro ex verzenden
|
|||
|
|||
Hey,
Mocht je niet slagen hier op het Forum, dan heb ik er wel 1 voor je. In mijn project Golf 2 heb ik een 1.9 TDI ingebouwd (1Z). Maar aangezien dat ik ga stoppen met de hobby, ik verkoop dus alles. Dus ik verkoop alle liggende onderdelen, ook alles wat op mijn project zit. Mocht je je verder nog onderdelen zoeken van Golf 2 & Golf 3, ik heb dingen liggen. Intresse, stuur dan een mail --> nbell@live.nl Groeten Nick
|
|||
|
|||
Zo als het er nu naar uit ziet ben ik voorzien
|