|
||||
|
||||
worthersee 2013 8 tot 11 mei
zag nog geen topic voor de worthersee 2013 meeting, dus bij deze
wanneer gaan de volksforumers? in de wandelgangen wordt al gefluisterd dat er veel mensen na de officiële meeting zullen komen, en niet voor (doordat het zo vroeg in mei is). ik heb er in ieder geval zin in |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier in onze wandelgangen wordt dat ook gefluisterd, maar in hoeverre is dat "officieel" ?
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad, niets is officieel. op cleaned.be stond zelfs dat de low familia meeting naderhand zou kunnen gehouden worden golf1.info geeft normaal ook een meet, zal afhangen van die grote sub-meetings wanneer iedereen zal komen en gaan? |
|
||||
|
||||
Nee he... daar gaan we weer....
Normaal staat de Arnhem DUB INN een twee weken voor der See op het programma, hier een hoop verzoeken voor gehad of dit er niet na kan, omdat steeds meer mensen eerder naar Oosterijk vertrekken. Zetten wij de 7th Arnhem DUB INN op 2 Juni 2013, dus NA de Worthersee tour nu gaat men juist weer later...
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zijn tot nu toe alleen nog "geruchten" Quote:
Ik zag het ja, maar in hoeverre moet je dat serieus nemen ? Wörthersee 2.0 werd ook op facebook vermeld dat dit een week later zou worden en toch was het op de afgesproken datum
'85 Golf mk2 1.9 TDI PD "mk2 outside / mk4 inside" vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad Last edited by ronaroot : 15-10-2012 at 15:52. |
|
|||
|
|||
Kijk in 2014 wel weer, geen wortelmeer voor mij in 2013!
|
||||
|
||||
Quote:
ik ook niet, verwacht een uitnodiging
|
||||
|
||||
Wij hebben geboekt van 27 april t/m 4 mei
|
||||
|
||||
Quote:
kijk, daarvoor is dat smoelboek nu handig, heb ik niet ik zou zeggen posten iedereen als er wat meer geweten is is natuurlijk nog een eindje totdat we mei zijn |
|
|||
|
|||
Geboekt voor 1 T/m 11 mei
|
|
||||
|
||||
Quote:
dit hadden wij ook in gedachten,even afwachten dus nog maar.
|
||||
|
||||
wij ok geboekt van 27 april tot 4 mei,
er gaan veel geruchten maar als je daarop moet wachten om te boeken vind je niks meer voor een degelijke prijs |
|
|||
|
|||
hmm ik ga van het jaar ook weer moet alleen kijken wanneer... want ik zit te denken om te kijken of het mogelijk is dat er met een groep word gereden ofzo ?
|
||||
|
||||
Wij hebben ook al geboekt... 27 april t/m 4 mei
Appartement voor 6 personen .
|
|||
|
|||
Wij gaan van 28 april tot 11 mei.
|
|||
|
|||
word dikke kleding mee dan
kan ik eindelijk weer een keer naar spa francorchamps porsche days . |
|
||||
|
||||
wij gaan van 26 april tot 5 mei
|
||||
|
||||
bij ons staat het nu ook vast
wordt van 27 april tot 4 mei veel hoor ik toch dat er vooraf zal gegaan worden i p v achteraf fingers crossed voor goed weer |
|
|||
|
|||
moet nog boeken