#1
|
||||
|
||||
co probleem
hallo
ik heb een vw vento 1.8 (abs motortape) mijn co is te hoog voor de apk (0.5) zonder toeren maar ( 6.9 ) met toeren heb ik heb het uitlaatspruitstuk vervangen lamdazone vervangen en de ecu is vervangen de waardes zijn goed en de motor loop goed wie o wie heeft een idee wat het is met vr gr sb |
#2
|
|||
|
|||
Heb je de motor al eens laten afstellen? Onsteking + CO?
Misschien zijn er nog wel foutcodes uit te lezen + wissen.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#3
|
||||
|
||||
hij is uitgelezen en er is niks gevonden
afstellen is ook gedaan maar de co blijft tehoog |
#4
|
||||
|
||||
dan blijft er volgens mij niet veel meer over dan de katalysator zelf.
want met een nieuwe lambdasonde zal je lambdagetal goed zijn, echter je co blijft te hoog...ik denk dus dat het aan de kat ligt |
#5
|
|||
|
|||
Of misschien valse lucht of bedrading?
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#6
|
||||
|
||||
hij heeft geen valse lucht
en de bedrading is ook goed we hebben de motor man . computer ook vervangen en toen werd het co nog hoger dus de ouden zit er nu weer in |
#7
|
||||
|
||||
heeft het ook nut als ik er nog een ket tussen zet dat hoore ik weer op het auto maxx dat dat ook nog een optie is
of helpt dat niet |
#8
|
||||
|
||||
?
|
#9
|
||||
|
||||
hendrik jan geeft toch de optie katalisator al aan...daar denk ik ook aan..daar ligt je probleem volgens mij
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#10
|
||||
|
||||
als die stuk is krijg je dan een co van 6.9%
en als ik er nou twee tussen zet helpt dat ook |
#11
|
||||
|
||||
Waarom zou je nou een tweede kat plaatsen? Als de kat niet goed is moet je hem vervangen en niet een tweede ertussen gaan knutselen...
__________________
Power is nothing without the "d" betweens the W and the E... |
#12
|
||||
|
||||
ok
|