|
||||
|
||||
Bekleden van Stuurtjes & Pookzakken
Voor de mensen wie hun originele lederen GTI stuur versleten heeft of gewoon eens iets anders wil. of een sportstuur in een eigen style hebben wil.
Alles volledig naar eigen wens en in gewenste kleur met gewenste sticknaden zie foto's. (over een week of 3 volgen er meer) Alles word bekleed in hoogwaardig Nappa Leder. Last edited by classicline : 21-09-2010 at 14:44. |
|
|||
|
|||
Geld dit alleen voor dit type stuur ?
|
||||
|
||||
Nee voor alle type stuurtjes.
|
|
|||
|
|||
dat ziet er verdomt netjes uit!
|
|
|||
|
|||
is gewoon mega netjes
zal morgen even nette foto's maken van mijn stuur |
|
||||
|
||||
Doe je alleen stuurtjes en poken of ook meerdere dingen als, dashboards, stoelen, cabrio afdekhoezen? Ziet er namelijk super netjes uit..
|
||||
|
||||
ziet er super strak uit die stuurtjes
|
|||
|
|||
te bewonderen in Bergum vandaag !
|
|
|||
|
|||
Leip detail dat je ook je naaf hebt laten doen
|
||||
|
||||
Quote:
In het principe kan alles! Je kunt mijn auto als voorbeeld nemen wat allemaal mogelijk is. Ook cabrio afdek hoezen.. |
|
||||
|
||||
Quote:
De kap achter het stuur om het contactslot komt ook nog is nog niet klaar |
|
|||
|
|||
Ik heb hem afgelopen zondag even bekeken in Waregum,
maar zag er puik uit hoor. Vooral het dash vond ik erg netjes afgewerkt....
|
||||
|
||||
Een stuurtje wat origineel niet van leer is voorzien, kan dat ook gedaan worden?
|
|
||||
|
||||
Ja kan ook gewoon,
Word het natuurlijk wel iets dikker omdat ze die ene laag er niet af kunnen halen. Maar is verder geen probleem. Twan |
|
||||
|
||||
bekleed je ze zelf?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee een bekende van mij. |
|
||||
|
||||
hobby of bedrijfsmatig?
|
|
||||
|
||||
Hobby,
Ik probeer hier ook niet veel te verkopen oid, heb deze advertentie alleen aangemaakt omdat ik de laatste tijd veel mensen gesproken heb wie er van balen dat hun originele stuur versleten is. en aangezien deze man heel net werk levert wou ik het bekent maken dat het via mij wel te regelen is alles weer netjes te krijgen. Dit is niet om veel geld te verdienen of zakelijk bedoeld. |
|
||||
|
||||
just checking
|
|
|||
|
|||
en het kan ook via mij worden geregeld , voor de hobby
|