![]() |
|
|||
|
|||
![]() Allen,
Ik bied hierbij te koop aan een 2 tal setjes velgen. VW Phaeton 16" 5x112 in de grondlak. Even gladschuren en spuiten en je hebt een nette set. Geen schades van stoepranden / deuken of putten oid. Zijn gewoon netjes. 7.5J Breed ET 40, gunstig voor onder een mk3 onder een lupo staan ze ook goed met adapters uiteraard. Geen banden. Voorbeeldfoto: ![]() *niet mijn velgen, foto gepakt uit topic van martinR32* Vraagprijs: 300 euro. Eventueel tegenmeerprijs in elke gewenste kleur te spuiten. MSW 15" 4x100. Dit betreft een set die onder een BMW vandaan komt. Et waarde is 12 uit mijn hoofd. Komen dus redelijk ver naar buiten, 7J breed. Heb ze zelf roze gespoten 2 jaar geleden. Hebben een tijd buiten gelegen dus de randen hebben wel wat werk nodig *deze zijn niet gespoten* Banden met aanloopschade. Handig om de auto te kunnen verplaatsen voor een project. ![]() Vraagprijs: 150 euro. Ook hierbij geld tegen meerprijs in elke gewenste kleur te spuiten. Ik zal vanavond even fotos van de velgen maken. Eventuele interesse kan via PB of naar michielbrak @ gmail . com Last edited by Michizzel : 20-03-2013 at 12:01. |
|
|||
|
|||
![]() Up!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Schmidts ovb verkocht. De andere staan nog te koop. Bieden is ook mogelijk!
![]() Inruil velgen 4x100 is ook een optie! Of andere vento onderdelen! |
|
|||
|
|||
![]() zou je nog even de et waarde willen opzoeken van de Revo's?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb ik gister naar gekeken maar kon ik zo 1.2.3. er niet in zien staan. Dus de exacte et waarde weet ik niet. Loop met de wielkasten gelijk van een mk3. |
|
||||
|
||||
![]() ET waarde kan je opmeten en uitrekenen.
ET= afstand hart van de velg tot de binnenrand (kant van de schokbreker) - de halve breedte van de velg (8J delen door 2)
|
|||
|
|||
![]() Dat weet ik idd Jeff. Maar had ik gister niet de tijd voor gehad. Zal vandaag even opmeten wat het is. Past iig goed op een vw. Kan zelfs nog een spacer tussen als dat gewenst is.
|
|
|||
|
|||
![]() Up!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Up!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Omhoog maar weer!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() De Schmidt zijn verkocht. Voor de MSW en de Phaetons een UP!
![]() Last edited by Michizzel : 08-08-2012 at 20:59. |
|
|||
|
|||
![]() Up. Een goed bod is welkom mensen!
|
|
|||
|
|||
![]() Up voor de MSW en de phaetons. Een goed bod is ook welkom!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nog maar een keer een up!
![]() |