|
|||
|
|||
ed60letzebuerg
Hallo mede vw-liefhebbers ,
Ik ben René en woonachtend omgeving Gorinchem. Ik lees al een tijd mee hier op het forum, maar ik heb me eigen nog nooit aangemeld. Ik ben wel actief op het Golfgtiforum en het vwforum. vwforum: mkvedition30 golfgtiforum: edition60letzebuerg Van waar de naam ed60letzebuerg (ookwel ediiton60letzebuerg) Er is een speciale versie van de edition30 gemaakt in Luxemburg, omdat Pon hier in Nederland een GTI 60 edition heb geproduceerd voor weinig geld maar heel kaal. In Luxemburg hebben ze dit beter gedaan.. ze namen een edition30 en die spoten ze in het Parelmoer wit en ze namen appart interieur (een moeilijke naam). Hoe ben ik hier achter komen? Ik ben samen met het golfgtiforum er achter aan gegaan.. Ook daar zijn mensen die bij een vwdealer werken en kwamen ze er achter door import gegevens, chassisnummer enz.. kwamen ze achter de optielijst en brochure's. Hierbij zijn we er ook achter gekomen dat ik nummer 17 heb van de 60. De auto's zijn in een maand geproduceerd en die datums kloppen ook. Dus geen twijfel. Er is weinig over te vinden op het internet, enkel een filmpje op youtube. Hele onbekende serie. plannen: Mn broer zn Rotiform BLQ titanium 19' eronder douwe en mn AP schroefset monteren en lekker genieten van Worthersee 2013! Last edited by ed60letzebuerg : 17-12-2012 at 18:40. |
|
||||
|
||||
Welkom, mooie Golf. Kleur lijkt op Balloon white van Lamborhini.
Last edited by Rick : 17-12-2012 at 18:45. |
|
||||
|
||||
Welkom, dikke 30!
|
|
|||
|
|||
Welkom , i like white
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee waar ik B-stijl interieurdelen kan kopen via internet? FF de Golf netjes maken.
|
|
|||
|
|||
welkom hier!!
gave auto en een hele mooie kleur |
|
|||
|
|||
Dankjewel