![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo
mijn ruitenwissers werken.niet meer van mijn mk2 motor maakt wel lawaai mr ruitenwissers doen niets ik kan ze wel heen en weer bewegen.met de hand. iemand een.oplossing vastgevroren mischien?? |
|
|||
|
|||
![]() Klinkt als een kapotte motor of een vastzitten mechanisme..
Zag toevallig vanmiddag op vwforum.nl dat iemand een splinternieuwe motor aanbied voor 27 euro incl. Verzenden.. Staat onder het kopje "volkswagen onderdelen" Mvg Edit: ( dit is de link) http://www.vwforum.nl/volkswagen-on...uw-t154286.html
|
|||
|
|||
![]() danku maar kam dat zo op ene naar andere dag gebeuren omdat hier oom veel sneeuw licht dacht ik zelf vastgevroren
|
|
|||
|
|||
![]() ps achterkant werkt wel gewoon
|
|
|||
|
|||
![]() en heel af en toe beweegt ie voor een heeel.klijn beetje
|
|
|||
|
|||
![]() Ja dat kan zeker.. Vooral met elektrisch spul..er hoeft maar een beetje water in te lopen of vocht.. En het is gebeurd..
Misschien kun je de bewegende delen even inspuiten met wd40. En zit de stekker nog wel goed vast? Omdat je zegt dat ie het soms wel doet.. Anders gewoon even meten of er spanning op komt.. Zekering is goed? En relais klikt ook?? Mvg
|
|||
|
|||
![]() op de sloop heb je er 1 voor een tientje. laat het is 2 tientjes zijn.
|
|
|||
|
|||
![]() okee bovenkant hebk al.ingespoten met wd40 relais klit ook das toch als je de ruitenwissers aan zet zekering moet on.nog ff na kijken hoe kun.je dat zien dat die stuk.is khed daar geen.lood verstand van
![]() |
|
||||
|
||||
![]() als je ze met de hand kan bewegen durf ik te wedden dat ze van het asje afgelopen zijn. Omdat ze aan het raam vastgevroren zaten kon de motor zijn kracht niet kwijt.. Moertje waarschijnlijk niet goed vastgezeten.. hop.. los.. kwestie van gewoon het moertje weer vastdraaien.
|
|||
|
|||
![]() ps met soms bedoel ik maar een halve cm omhoog en.omlaag XD
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
moertjes zaten goed vast en nu nog vaster gedraai en nope nog steeds niks |
|
||||
|
||||
![]() en dan kan je ze toch met de hand heen en weer bewegen? draait het mechanisme het aandrijf-asje rond als je dat doet?
Edit: moertjeS ? Het is er maar 1 hoor. Heb het uiteraard niet over de moertjes van de ruitenwissers zelf maar die op de motor.
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 06-12-2012 at 18:32. |
|
|||
|
|||
![]() umm ja dat schroefdraad waar dat moertje plus ruitenwisseromheenzit draad ook gewoon.mee
|
|
|||
|
|||
![]() oow daar nee hebk.nog niet na gekeken zalk.ik morgun well ff doe dan moet ak dat plastic er voor weg toch
|
|
||||
|
||||
![]() Uiteraard. Ik maak hieruit op dat je nog helemaal niet naar het motortje gekeken hebt?
|
|||
|
|||
![]() nee nog geen tijd voor gehad helaas zal er morgen of zometheen wel ff na kijken
|
|
|||
|
|||
![]() wordt toch morgen denk zie ik.tenminste ook.nog wat
![]() |
|
|||
|
|||
![]() probleem.opgelost moertje van wissermotor zal los
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heeft er iemand een idee waar de stuurdoos (relais) van de ruitewissers zit?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
In de zekeringkast nr 19 of 99 |