|
||||
|
||||
Oma's Edition One 16V
Zo! Vanaf vandaag weer een juweeltje rijker in de familie.
De '87 16V van ons ma stond al geruime tijd stil ivm een rotte bodem. De bedoeling was om deze in het voorjaar aan te pakken. Nu reed er bij ons in het dorp een Edition One rond die al sinds 1995 bij dezelfde persoon in bezit was. De bedoeling was eigenlijk dat ik de auto hier te koop ging zetten. Wetende dat de auto te koop was, maalde het iedere keer door mijn hoofd als ik er langs liep met de hond. Uiteindelijk toch maar een bod gedaan op de Golf. Na 2 weken toch het verlossende antwoord gekregen dat het akkoord was. Aan de Golf moet nog wel het een en ander gebeuren, maar is verder wel in goede staat. Heel veel zal het uiteindelijk ook niet worden, aangezien mijn moeder er in rijd en de auto in originele staat blijft. Alleen alles weer netjes maken. De plaatjes van de Golf van ons moeders (68jaar).
|
|||
|
|||
Ziet er op de foto's nog goed uit, bestuurdersstoel kun je misschien nog laten repareren. Blijven gave bakken die Edition One's!
|
|
|||
|
|||
Netjes ben benieuwd wat je hier allemaal mee van plan bent
|
||||
|
||||
Semi-oldtimers in semi-oldtimers zijn top, zeker als het gti's zijn!
En dan nog eens +1 voor de edition one, ziet er goed uit |
|
||||
|
||||
Niet te veel, origineel weer op orde brengen.
In het voorjaar is het ook nog de bedoeling om de Golf 1 te gaan strippen. En ben ook nog bezig met mijn eigen G60.
|
||||
|
||||
Mooie wagen hoor!
|
|
||||
|
||||
Mooi ding.. zeker een 16v, beginnen steeds schaarser te worden.