|
||||
|
||||
Achterlichten golf 3 fel-heid verschil...
Ik weet niet hoe ik dit precies moet omschrijven, maar in mijn ogen hebben erg veel golfjes 3 hier last van...
De achterlichten branden allebei niet op dezelfde sterkte / de lampen zijn niet even fel. Ik heb al veel dingen geprobeerd, andere Watt lampjes etc. De lampjes aan allebei de kanten vervangen, maar toch blijft er altijd verschil. M'n broer heeft dit ook, en als ik erop let op straat aardig veel mk3's. Soms brandt het linkse achterlicht feller/soms de rechte. Ziet er echt raar uit want af en toe lijkt het wel of aan 1 kant het remlicht brandt omdat er zoveel 'kleurverschil' in zit Is er geen manier om te zorgen dat de lampjes allebei evenveel spanning krijgen ofzo? Of is dit echt een golf 3 probleem? Het is alleen bij normaal licht. Remlichten en achterijlichten branden wel altijd op dezelfde sterkte.
|
||||
|
||||
Ja dat valt mij ook altijd op. Ik denk dat je er weinig aan kan doen aangezien je zegt dat het niet elke keer de zelfde kant is.
Zal wel beetje spannings verlies zijn
|
|||
|
|||
mijn golf 2 heeft dit ook. en zie het idd ook wel vaker. niks om je druk over te maken lijkt mij.
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
||||
|
||||
golf 2 heeft t idd ook vaker, bij de 3 is t me niet zo opgevallen.
golf 4 trouwens ook, maar dat is sowieso een ramp qua achterlichten.
|
||||
|
||||
Bij golfjes 3 valt het me vaker op. Ben niet echt thuis in elektra hoor maar mijn gevoel zegt iets met de massa? Of kan dat niet?
|
||||
|
||||
de lichten takken van je linker achterlicht af naar je rechterachterlicht, behalve pinkers. Dus wss is e een beetje verlies in je kabelboom van de linkse lamp naar de rechtse. Ik heb mij er ooit aan gewaagd en in orde gekregen alleen was ik nogal snel met alle pennetjes uit de achterlichten te trekken Hierdoor was het wel wat frulwerk. Maar het is op te lossen.
|
||||
|
||||
Ik maak me er ook geen druk om, maar ik vind het gewoon niet mooi
En aangezien velen hier altijd bezig zijn hun eigen auto te 'perfectioneren' kun je zoiets niet laten voor wat het is
|
||||
|
||||
Denk dat ik trouwens dan direct de achterlichten ga aanpassen zodat ze branden als de amerikaanse versie. Dus de remlichten-kant ook mee laten branden zodat ik ipv 4-kante achterlichte een beetje rechthoekige heb
|
|||
|
|||
Is hoogstws een weerstand in de stekker van de achterlichten kan idd omdat de achterlichten met elkaar verbonden zijn vanuit beiden kanten invloed hebben. heb het zelf al vaker gezien nmlk. Eens kijken of er corrosie of aanslag in de stekkers zit kun je het zo zien