![]() |
|
||||
|
||||
![]() te koop dus: vraagprijs €2200,-
VW Golf 3 1900 gt turbo diesel gegevens: bouwjaar 1992 donkerblauw metallic 15inch LM nieuwe apk nieuw voorraam nieuwe einddemper (uitlaat) nieuwe dynamo zwarte orig hella achterlichten gt skirts rondom turbo levert meer bar dan standaard auto rijdt en schakelt super soepel. apk is een maand terug gedaan,preciese datum volgt morgen. verder is er motorrisch veel vernieuwd waardoor het blok super netjes draaid. doordat de km teller kapot was is er een andere(lees jongere) km teller ingezet,die staat nu op 900 km (auto heeft +/- 250.000 km gedraaid. intereur is een blauw/zwart gt interieur met 4 hoofdsteunen.deze is in goede staat en compleet heel , achterbank is deelbaar. foto's van de auto en interieur staan hieronder. ![]() ![]() ![]() Last edited by michelvr6 : 19-05-2005 at 19:16. |
|
||||
|
||||
![]() ben erg benieuwd naar de andere foto's
|
||||
|
||||
![]() als et goed is krijg ik die vanmiddag,verkoop de auto namelijk voor een maatje van me.
dus zodra ik ze heb zet ik ze er gelijk op. |
|
||||
|
||||
![]() bij deze een foto update! prijs is vraagprijs en inruil bespreekbaar.
|
|
||||
|
||||
![]() vraagprijs verlaagd naar €2000,-
|
|
||||
|
||||
![]() golf is verkocht,deze kan dicht.