![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Heeft iemand toevallig of een contactslot liggen incl sleutel van het nieuwe type zekeringkast (7polige stekker/6pinnen bezet)?
Of kan iemand mijn vertellen wat de pin bezettingen zijn ? Me 86er heeft namelijk nog een oud type contactslot en had een oud type zekeringkast(CE1) en ivm ombouw ga ik nu naar een nieuw type bedrading dus moet ik of het contactslot wisselen of ik moet de bedrading aanpassen (alleen heeft deze 1 draad minder naar mijn inzien). Ik heb btw de gehele kabelboom in de auto al van een 91er. ------- Tevens heb ik ook nog achter de zekeringenkast een zwarte 2polige stekker met de 2.5mm2 dikke Rode en Rood/zwarte draad. Iemand enig idee waar deze hoort te zitten ? Alvast bedankt Wesley |
#2
|
|||
|
|||
![]() De draden zijn die met een grote stekker
Die zitten aan de zijkant van de zekeringkast Contactslotmoet je het oude houden en de draden over zetten Of je moet de lip omzetten [waar het contactslot aan vast zit] En het nieuwe model handels gebruiken[bevestegingsboutjes komen niet overeen] |
#3
|
|||
|
|||
![]() Of gewoon een kompleete nieuw type stuurkolom plaatsen.
__________________
PM voor kabelboom aanpassingen en chiptuning VW/audi ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() ander stuurkolom met contactslot is denk ik wel het eenvoudigste.. enkel zit er een beugeltje in de weg op het kolom. Deze heb ik ooit eens weg gebroken en toen paste de boel prima.
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#5
|
||||
|
||||
![]() Je kunt ook gewoon het contactblokje overzetten
![]() 1 mini schroefje en klaar is kees. |
#6
|
|||
|
|||
![]() je kan inderdaad gewoon het contactblokje wisselen ,maar dan zit je met een ander probleem ,de bedrading van je pinkers ed.
ik heb gewoon alles van een nieuw type over gezet . Edit; Je kan deze als je wilt nog nieuw kopen op mister auto. Last edited by lars583 : 15-11-2012 at 20:03. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Ga in de mijne ook een nieuw type kabelboom in monteren, maar ga zelf alles omsolderen omdat mijn oud type schakelaars wil houden.
Wel fijn om te horen dat ik het contactblok zo kan wisselen ![]()
__________________
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 |
#8
|
|||
|
|||
![]() Ohw oke..
Nooit aan gedacht dat ik het contactblokje ook kon wisselen, volgends mij heb ik deze zelfs nog liggen ![]() Ik heb 3type stuurkolom schakelaars. De oude (orginele dunne hendels) De GTI (met MFA functie, Alleen past deze niet op de montagebeugel) En een Orginele vr6 MK3 Hier kan ik wel wat mee aankloten ben ik bang haha. Thnx voor het meedenken ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Bij golf 3 of het latere type dikke golf 2 hendels moet je inderdaad het complete contactslothuis vervangen.
|
#10
|
|||
|
|||
![]() niemand bekend ?
upje |
#11
|
||||
|
||||
![]() Dat kunnen eigenlijk alleen de draden 30 (rd) en 50 (rd/zw) zijn, beide 4mm². 30 is plus, 50 gaat naar het startrelais (op de startmotor). Maar hoe je die nou "over" kunt hebben... ?
|
#12
|
|||
|
|||
![]() haha ik heb geen idee.
Ik heb in princiepe 'alle' draden in de zekeringenkast aangesloten volgends mij. alleen ik weet zeker dat ik deze ergends op aan moet sluiten maar heb geen idee waar. De contra stekker is nergends te bekennen haha Het gaat hierbij wel om een mk3 zekeringkast 'CE2' en motorkabelboom 'vr6' en een mk2 gti 'interieur' kabelboom van 91. |
#13
|
|||
|
|||
![]() ik heb het volgende probleem.
ik heb een stekker 'over' maar volgends mij moet hij ergends in bij de zekeringkast Bij deze een foto. ![]() 2polige draad (volgends mij 2,5mm2) 1x rood en 1x rood/zwart "volgends mij komen ze van het contactslot maar weet het niet zeker'' Ik heb de gehele kabelboom van een mk2 gti 1991 overgebouwd met een zekeringkast van een mk3 (vr6 evenals de motor) Hoor graag van jullie. *copy paste* Iemand nog hints/foto's of iets dergelijks voor me ? |
#14
|
|||
|
|||
![]() niemand een hint/foto voor me hoe het wel hoort ?
|