|
|||
|
|||
Mijn Polo uit Breda
Hallo Allemaal,
Ik ben Stefan Besier en woonachtig in het altijd gezellige Breda in Noord-Brabant. Ik ben 19 jaar en volg een opleiding tot Interieurbouwer/Meubelmaker Ik heb als hobby's: Houtbewerking en Brommers en nu dus ook Volkswagen, de brommertijd is leuk geweest maar wil toch wat anders. Ik heb vandaag een Volkswagen Polo 1.6 uit 1997 aangeschaft, met 123.000 op de teller en ik ben de 2e eigenaar en is altijd dealer onderhouden. Hij word met nieuwe APK geleverd en alles wat nodig is word dan gelijk vervangen, komt gelijk een nieuwe distributieset in, nieuwe accu en grote beurt zit allemaal in de aankoop prijs in. Er zit ook een trekhaak op en wil binnenkort een setje dakdragers aanschaffen en een set mooie velgen. Ik ga hem woensdag einde van de dag ophalen, en dan voorlopig zo blijven rijden, natuurlijk wel wassen,poetsen. Rustig opzoek naar een leuk setje velgjes en wat naar mijn smaak maken. Tot zover, Gr Stefan |
|
|||
|
|||
Vandaag na school velgjes met banden opgehaald, liggen 2 nieuwe op en morgen komen er nog 2 andere nieuwe op:
Velgen zijn 15 inch |
|
|||
|
|||
Mooie auto, ik ga morgen voor een 5-deurs kijken in dezelfde kleur. Als ik hem koop, zal ik ook een projecttopic openen.
Gr. Mischa
|
||||
|
||||
Wlkom, nette auto. Mooie basis voor wat leuks zo te zien.
|
|||
|
|||
Ik ben opzoek naar een set dakdragers
|
|
||||
|
||||
Veel plezier met je polo!!
En bekende octavia op de achtergrond van foto 1. |