|
||||
|
||||
Schroefset voor Golf I, II en III etc.
Schroefset bij de Vos
Zou het wat zijn? Als het wat is, kunnen we met z'n allen vast een leuke prijs krijgen! Met z'n tienen voor € 250 per set?
|
||||
|
||||
volgens mij supersport setje
|
|
|||
|
|||
raceland setje... kostte op essen 269 ofzo...
|
|
||||
|
||||
nou jongens, ik voel een grote inkoop in een keer aankomen... met z'n allen kopen zijn we voordeliger uit.!
|
||||
|
||||
wie weet er wat meer over deze setjes?
oe laag ze gaan enzo. zal volgens mij geen supersport zijn. 250euries lijkt me een super prijs. |
|
||||
|
||||
Ik ben dan ook van partij, zoek voor de deukenmobiel nog een setje.....
Misschien een idee om allemaal ff aan te geven wat je wil dan kan ik hem eventueel wel ff een mail sturen. |
|
||||
|
||||
raceland...vroeger jamex [ring a bel]... ach als je elk jaar weer een setje wil aanschafen is dit leuk...
staat bekend als de schroefset die maar blijft en blijft verlagen...zo zwak zijn die dempers en binnen no-time lek
|
||||
|
||||
Quote:
als dat die zijn hoef ik ze iig niet onder mijn golf te hebben!! |
|
||||
|
||||
het zijn die...de vsos was vroeger HG trading uit ridderkerk.. is nu leverancier voor raceland... Jamex ging destijds kapot door het veel te veel leveren van zo lage kwaliteit van producten..en hebben door die slechte naam die ze hebben gekregen een doorstart gemaakt met een andere naam en zelfde kwaliteit...RACELAND
|
||||
|
||||
ik heb een raceland set gehad, na een half jaar lek.
wel netjes een nieuwe demper gekregen, en hem daarna gelijk verkocht, is onder een cross auto gekomen en daar was ie uitermate geschikt voor.
|
||||
|
||||
anders waren die anderen na een paar maanden ook weer lek.....
|
||||
|
||||
Quote:
wat ik weet is dat supersport voorheen jamex was, en niet raceland is geworden
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zou ik nog maar een keer je huiswerk doen ... |
|
||||
|
||||
supersport is geeeeeeeeeeen jamex!!! dus wat jij weet is verkeerd...
|
||||
|
||||
Als het inderdaad crisiskwaliteit is doe ik toch maar niet mee. Ik ken mezelf: Eerst koop ik iets wat goedkoop is, om er vervolgens niet tevreden mee te zijn en daarna alsnog de "echte" te kopen. Is zonde van het geld.
Een voorbeeldje: Toen ik mijn Golf kocht zat het volgende filter er op: Toen heb ik op de Golf meeting een crisis luchtfilter gekocht, waar ik niet tevreden mee was. Op Speed & Design alsnog een K&N gekocht. Gevolg: 1 crisis luchtfilter a € 15,00 in de afvalbak. Ik spaar toch maar even door voor een KW schroefset.......
|
||||
|
||||
supersport is ook een heel goed alternatief hoor....ik zou enkel voor KW gaan wanneer je geld over hebt...of voor circuit gebruik en dan variant 2/3
|
||||
|
||||
Ik ga weer voor SuperSport, of iig, dat is de bedoeling.... anders een vast setje...(Spax of Weitec o.i.d.) mja... liever schroef!
Weitec bevalt tot nu toe goed bij iedereen trouwens?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Ik ging (uiteraard) voor variant 3. Probleem is dat het voor mij niet snel goed is. Ik heb ooit een H&R schroefset onder mijn G60 syncro gehad, en daar was ik niet blij mee. Stuiterde mij veel te veel. Als je zo'n set kan instellen moet je een ideale instelling kunnen vinden!
Mijn daily (ST200 wagon) is verlaagd met Eibach veren, en die komt een heel eind in de richting van wat ik wil. Ik wil alleen ook zelf de hoogte kunnen bepalen. Volgens mij ben ik een controlfreak...... Maar: alternatieven zijn welkom! In de tussentijd: sparen. :frown:
|
||||
|
||||
Quote:
Weitec hoeft trouwens geen VAST setje te zijn... ik heb Weitec schroefset en bevalt zeer goed, alleen heb 1 lekke demper (maar setje is al paar jaar oud). Groetjes
|
||||
|
||||
spax heeft ook schroef hoor..