|
|||
|
|||
Voordelig DeWalt gereedschap?
Wie kan er voordelig aan nieuw DeWalt gereedschap komen?
Ik ben op zoek naar een DCF885 accu boormachine! Alles mag aangeboden worden, zolang het maar nieuw is(combi-pakketten mogen ook) Alvast bedankt gr Niels |
|
||||
|
||||
waarom dewalt Niels ? er zijn zat betere merken hoor
|
|
|||
|
|||
Als je suggesties hebt, dan hoor ik die graag Ruud!
Mijn eigen Bosch 14.4 lion machine is er na 3.5jaar(natuurlijk net na de garantie-periode) mee gekapt, motortje doorgebrand, en nu zoek ik een mooie vervanger. De werklui die alle kozijnen van ons huis hebben vervangen gebruikten de DCF885, en waren daar erg enthousiast over. Ze hadden ook Makita, maar gaven de voorkeur aan de DeWalt. Deze is iets compacter en makkelijker te bedienen, en levert bijna net zo veel kracht! |
|
|||
|
|||
Toolstation een Toolmax zijn leuke site,s om gereedschap te bestellen .
|
|
|||
|
|||
Dewalt werkte ik eerder ook atlijd mee bij mijn vorige bedrijf. Persoonlijk vind ik het echt wel kwaliteit hoor.
|
|||
|
|||
Ook vaak met DeWalt gewerkt, enorm fijn gereedschap. Ook vaak met Makita gewerkt, maar DeWalt heeft mijn absolute voorkeur!
|
||||
|
||||
is altijd wel heel persoons gebonden, Dewalt vind ik zelf niet heel erg fijn al is het opzich wel echt degelijk..
veel gebruik gemaakt van de Makita LXT308, 14,4v Li-Ion als combopack op mijn werk licht mij persoonlijk veel lekkerder in de hand en is ook mijn grote voorkeur de hilti SID opzich ook mooi spul maar vind ik het weer helemaal klote dat er onder de knop een soort uistulping zit ben ik altijd mee aan het vechten.. hij steekt niet echt uit maar stoort me wel altijd mateloos
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 03-12-2012 at 16:39. |
|
||||
|
||||
Ik en nog een paar van men maten zijn ook meer voor makita dan voor dewalt.
Maar ik denk persoonlijk ook wel dat het van persoon tot persoon afhangt. In ieder geval verkopen ze hier bij de matrialen zaak alles van dewalt, makite, bosch , skill , ...... Moest je echt iets specifiek nodig hebben wil ik wel eens prijs vragen voor je.
|
|||
|
|||
@Jel, zou je voor mij willen vragen wat de DCF885 zou moeten kosten?
Toolmax en Toolstation ken ik ook, daar heb ik in het verleden al wel eens wat besteld. Maar ik zoek eigenlijk voor nu nog ff iets goedkoper(de maand december wordt al duur genoeg met kids ed...) |
|
||||
|
||||
Quote:
ik vraag het morgen ff voor je.
|
||||
|
||||
ik persoonlijk zou gaan voor een metabo of de blauwe line van bosch.
Bepaalde type's van makita schijnen ook goed te zijn |
|
|||
|
|||
Ik heb de DeWalt ff mogen gebruiken van de jongens, en was eigenlijk direct verkocht! Veel power, erg handzaam en erg functioneel met de LED-verlichting voorop de kop en de positie van de draai-schakeling.
Iemand nog informatie over goedkope(re) adressen? |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Quote:
Ook daar kijk ik natuurlijk geregeld. Daar staan soms leuke acties, maar het kan denk ik nog voordeliger via iemand die bv personeelskorting oid kan krijgen. Maar bedankt voor het meedenken |
|
|||
|
|||
Ga je eigen huis en tuin programma beginnen dan dat je het dagelijks nodig hebt ?
Ik vind het een beetje over done om precies dat type te gaan zoeken. Een gewone is namelijk prijs technisch veel beter en scheeld je een hoop geld en hebt er net zo plezier van als je het niet veel gebruikt. Ik kocht ook ooit een dure makita en 1 keer raden nooit gebruikt en de accu verrot na 10 jaar dat ik hem nodig had. Kan je het geld beter in je Corrado project steken en die eens afmaken. :P
|
||||
|
||||
dat is altijd wel een nadeel van accu's jaa
grote reden voor mij om een boorhamer, Deco etc nog gewoon met snoer te kopen maar neem aan dat als je zo'n type machine zoekt je het wel iets vaker als 3x per jaar gebruikt
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Hej Niels,
Je hebt 2 type's DCF885C Kost incl 361€ (met 2 batterijen en koffer) DCF885M2 Kost incl 399€ (met 2 batterijen en koffer) Prijzen zijn ongeveer gelijk aan wat opt net staat. Ik krijg nog 10% maar dan staat machine en garantie op mijn naam/adres dus das ook nx. Als je echt voordelig wilt zul je iemand moeten zoeken die daar werkt of in een winkel werkt waar het verdeelt word. Grtz jel