|
|||
|
|||
vraagje 2.0 16v abf
hallo,
ik ben een 2.0 16v abf in mijn mk2 aan het bouwen, en op mijn ecu zit een vacuum aansluiting met een slangetje erop, maar ik weet niet waar dit slangetje naartoe moet? iemand een idee? het betreft een blok van 1993, en heeft geen losse vacuum aansluiting op het inlaatspruitstuk gr. willes |
|
||||
|
||||
Afgetakt op de slang naar je rembekrachtiger?
|
|
||||
|
||||
zo uit mijn hoofd naar de gasklep
|
|
|||
|
|||
okeej nu heb ik 2 totaal verschillende dingen.. zouden beide kunne, maar mij lijkt de gasklep het niet te zijn want als ik fotos kijk via google dan gaan vanuit daar alle leidingen naar de luchtifilter...
kan me ook vergissen natuurlijk.. gr. wilco |
|
||||
|
||||
Zit vlak achter je gasklep op het spruitstuk, ongeveer boven het vw logo op je spruitstuk zegmaar.
100% zeker
|
|||
|
|||
en wat krijg ik van je als het er bij mij niet zit?, zijn namelik 2 types, 1 met de aansluiting op de inlaat en 1 zonder de aansluiting, maar ik weet niet waar ik hem dan wel op moet zetten..
gr. wilco |
|
||||
|
||||
volgens mij zit ie bij een cupra op het verdeelblokje naar de bekrachtiger.daar kan ie sowieso op,want het slangetje moet in verbinding staan met de inlaat.[mapsensor]
|
|||
|
|||
dit was ook al mijn enige conclusie, maar ik denk vraag het maar even voor de zekerheid, heb overigens geen seat motor, komt gewoon uit een golf 3..
wat houd een map sensor eigelijk precies in? had het er gisteren met iemand over, maar we wisten het niet zeker.. gr. wilco |
|
||||
|
||||
meten van druk(vacuum)verschillen in de inlaat,om het mengsel te regelen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb tot nu toe alleen maar ABF motors gezien waar deze op de inlaat zat dus ik heb geen idee waar die anders zou moeten
|
|||
|
|||
op het verdeelblokje dus, ik kan je best een foto sturen, maar het zit er echt niet hoor, k heb net nieuwe lenzen dus aan mn ogen ligt het ook niet
gr. wilco |