|
||||
|
||||
90er Golf GTI 8V in onderdelen Recaro's
PM of bel bij interesse, na 24uur niks gehoord te hebben houd ik niets meer vast, dan weet iedereen hoe ik handel
Golf 2 1990 GTI 8V met PF motor kleur donkerblauw Auto is onderhand al bijna helemaal een kale casco geworden. KALE CARROSSERIE MET MOTOR: Casco met deuren, achterklep, motorkap en ruiten. Kale motor met bak zit erin. Binnenzijde auto is helemaal kaal alleen stuurtje. 4 gare wielen en is rolbaar. Geen remmen en geen aandrijfassen. PF motorblok draait zeer netjes. Klepstoters tikken een beetje, rookt absoluut niet, uitlaat is ook mooi schoon., kleppendeksel zweet, nogmaals, motor is kaal zonder draadboom en ontsteking. 150,00 EXTERIEUR: -Heldere koplampen met kruis incl lampjes 35,- -Mistlampen, niet helder 30,- -Achterlichten helder smoke 35,- -Grille enkele lampen dikke lamellen met rode bies 20,- -Deurklinken L + R 15,- INTERIEUR: -Middenconsole 20,- -Zwarte hoogpolige vloerbedekking compleet V + A NETJES! 45,- -Sportstuur met naaf 25, -Mistlampschakelaar met 2 standen 5,- -Achterruitverwarmingsschakelaar 5,- -Lichtschakelaar 5,- -Instrumentenpaneel tot 220km/u en toerenteller ZONDER MFA, ALLEEN KLOKJE 190.000 op de klok 30,- -Achterlichtfittingen 5,- per stuk MOTORISCH/TECHNISCH: -Zekeringkast (1990) 30,- -Dynamo ZGAN! 50,- -Motorregelapparaat PF (107PK) 40,- -Ontstekingstoren 35,- -Ontstekingsmodule 20,- -Koppelingskabel 5,- -Kilometertellerkabel 5,- -Motordraadboom PF 30,- -Verlichtingsdraadboom voor 30,- -Verlichtingsdraadboom achter 30,- -Brandstofpomp onder auto 30,- -Nette radiateur met fan 25,- -Wisserarmen 10,- -Wissermechaniek met motor voor 10,- -Ruitensproeierreservoir met pompje 10,- -Claxon 5,- - 16 inch sportvelgen met banden 4 redelijke banden, RA binnenkant beetje glad. 100,- Prijzen zijn vraagprijzen, bij afname meerdere artikelen kunnen we iets leuks ervan maken, ik zal vast iets vergeten zijn maar als je langs komt staat de koffie klaar dan kan alles eraf geschroefd. ---06-41843898--- UPDATE ONDERSTAANDE DELEN ZIJN VERKOCHT 12-2: -Bumpers -Interieur -Alle wielranden -Alle deurlijsten -Knippers voor -GTI logo achterop -Alle dorpellijsten -Raamrubbers vd deuren -Rode GTI logo's -Kachelmotor -Kofferbakmat -Bobine -Stappenmotor -Dashboard -Zwarte hemel B/C stijlen -Achterremmen
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California Last edited by Black Devil : 13-02-2013 at 21:45. |
|
|||
|
|||
verkoop je de 2 voorste wiel randen ook apart en de mistlampen verkoop je die ook los ik hoor wel van je gr michael
|
|
|||
|
|||
prijs voor alles bij elkaar?
|
|
||||
|
||||
Deurlijsten met rode GTI logo's zijn gereserveerd t/m donderdagavond voor su81
|
||||
|
||||
verkoop je de linker dorpel los dus de passagierskant mits die nog heel is??
|
||||
|
||||
Bumpers gereserveerd t/m morgen
redbull je krijgt een pbtje van mij
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California Last edited by Black Devil : 06-02-2013 at 21:23. |
|
||||
|
||||
Geüpdate en geschoond. Gezocht deel niet in de lijst, stuur dan een PBtje.
|
||||
|
||||
Bumpers zijn vrij
|
||||
|
||||
UPDATE ONDERSTAANDE DELEN ZIJN VERKOCHT:
-Bumpers -Alle wielranden -Alle deurlijsten -Alle dorpellijsten -Raamrubbers vd deuren -Rode GTI logo's -Kachelmotor -Kofferbakmat -Bobine -Stappenmotor
|
||||
|
||||
mensen let op als je iets wil hebben reageer maar meteen op de mail.
want als je zegt dat het gereseveerd is dan verkoopt ie heel de kokerset als nog en zegt dat je niet snel genoeg reageert levert natuurlijk meer op als een los onderdeel. sorry maar vind dit niet kunnen. en vind dat de mensen dit mogen weten. Quote:
|
||||
|
||||
Als ik 24uur niks hoor is het klaar, als je mijn PM box ziet met mensen die berichten sturen en dan niets meer laten horen kan je je lol op.
Heel simpel, jij wilde 1 dorpellijst hebben a 15,- na 24uur niks te horen heb ik alles compleet verkocht. Ik ben geen liefdadigheidsinstelling. Quote:
|
||||
|
||||
redbull ik heb de beginpost aangepast zodat iedereen weet hoe ik werk
|
||||
|
||||
Weer geschoond
|
||||
|
||||
Recaros zijn verkocht
|
||||
|
||||
Weer geschoond en geüpdatet
|
||||
|
||||
Bieden staat vrij mensen als je iets ziet wat je interesseerd. Achterremmen compleet zijn reeds verkocht.
|
||||
|
||||
Koets met kenteken met motor en bak mag opgehaald worden, is rolbaar. TEAB! Met 2 weken moet alles opgeruimd
|
||||
|
||||
Up
Rollend chassis met motor en bak en kenteken ophalen voor 150,-