|
||||
|
||||
Automaat Jetta 1.8 '90
Mijn automaat gedraagt zich een beetje vreemd:
Als ik vol gas geef in de eerste versnelling kom ik, als ik geen gas los laat, uiteindelijk de toerenbegrenzer tegen. Oftewel hij schakelt niet bij volle belasting Verder schakelt hij goed, twijfelt nooit oid. Bak zit gekoppeld aan een 1.8(RP), olie van de bak heb ik laatst gecontroleerd; galshelder en goed afgevuld. Zou iemand weten waar dit mee te maken kan hebben? Bij voorbaat dank Jeroen Last edited by Jeroen64 : 12-10-2012 at 16:17. |
|
||||
|
||||
Hier hetzelfde ''probleem'' alleen dan met een golf.
Niet dat ik er vaak last van heb maar ben wel benieuwd waar het nou door komt..
|
||||
|
||||
Het is niet dat ik bij elk stoplicht volgas wegtrek, dus ik heb er ook niet vaak last van .
Maar natuurlijk wel erg vervelend áls het dan een keer gebeurd |
|
||||
|
||||
Even een edit:
Ben gister even een rondje wezen rijden en weer een paar keer het gas open getrokken om te kijken of hij nog steeds niet schakelde. Drie keer geprobeerd, drie keer netjes optijd geschakeld.....ik word gek het gebeurt dus niet elke keer, weet niet of dat een beetje nuttige/aanvullende info kan zijn? als iemand een idee heeft wat het is hoor ik het graag |
|
||||
|
||||
Het probleem heeft zich niet meer voorgedaan, maar nu komen we een ander leuk probleempje tegen:
De startmotor gaat niet rond, alle standaard oplossingen heb ik al geprobeerd. - heen en weer rollen, helpt niet want de bak slipt gewoon dus krijg de krukas niet handmatig rond - meppuh met een hamer, kan er niet bij de startmotor schijnt onderaan de auto te zitten Is het zo simpel als auto opkrikken en dan alsnog een tik tegen de startmotor geven of moet er meer gebeuren? Wie kan mij helpen? |