|
||||
|
||||
20 inch staal op MP
|
||||
|
||||
hubba hubba
|
|
|||
|
|||
Opzich niet verkeerd als je 20 inch hoepels zoekt voor onder je Lupo
|
|
||||
|
||||
Lijkt wel een playmobil wagentje ... wtf
|
|
||||
|
||||
wat een bagger advertentie:
3-delig, 2-delig, Mito, delige, Opera, OZ, BBS, Kerscher, Tramont, PLS, TH-Line, Schmidt, AC Schnitzer , RS001, Hartge, Alpina, Breyton, Image, ATS, ATP, HTN, Eta-Beta, Ronal, CMS, MAK, MEA, Carlson, AIR, LSD, Fuchs, telefoon, S2, Clubsport, CSP, Pirelli, Gaslock, FX-style, SCC, WRD, CR7, Gasburner, Oxigin , Billit, A8 Gulli, AMG, Edition, MAM, 911, 928, Wintercult, Ria l, Recaro, M3, M5, Turbo, Flat 4, rennsport, Mahle, Gepolijst, deelb aar, 3-dlg, BBS RS RM, M3, M5, turbo, G60, R 32, GTI, GT,Asanti, Azev, ASA, Carline, D&W Noto, Eclair, Evox, Revo, Work, CPM, Olli's, MAE Crownjewel , Tuning, Rieger, Borbet, Lenso, Liefhebber, Liefhebbers, Dikke, Dikste, Show, Body kit, Bodykit, Spoiler, Uniek, Unieke, Special, Speciaal, Speciale, Sportvelgen, Velgen, Hobby, M3, M5, M6, Brede, Extreem, Extreme, Exemplaar, Mooiste, Blikvanger, Nekkendraaier, Opv allende, Rat, Look, Oldskool, Dtm, Vento, Transporter, Polo, Corrado, G60, GTI, USA, U.S.A, Uitvoering, Carat, German, Style, 4x100, 4 x 100, 4x108, 4 x 108, 5 x 100, 5x100, 5 x 120, 5x120, driedelig , driedelige
|
||||
|
||||
Zelfs onder een Passat veel te groot
|
|||
|
|||
Quote:
+ 1 , sorry maar het ziet er niet uit!
|
||||
|
||||
Quote:
maar het werkt wel!!!!
|
||||
|
||||
Bij mij niet, ik klik dan meteen door.
|
|||
|
|||
Deze zijn wel heel erg fout.
|
|
||||
|
||||
Waar komen deze origineel eigenlijk onder vandaan? Iemand enig idee?
|
|
||||
|
||||
Quote:
John Deere?
|
|||
|
|||
LOL of een heule grote Scania....
|
|
|||
|
|||
Quote:
Idd. Ik haat dit. Dit maakt fatsoenlijk zoeken op MP onmogelijk.
|
||||
|
||||
Quote:
zijn origineel van een chrysler. staat er ook in. er zijn andere harten ingelast, en vervolgens centreergat 57,1 erin geboord en steek 5x100 en 5x112 . velgen zijn kaarsrecht, zelf gebalanceerd
|
||||
|
||||
Die grote stalen velgen zijn vaak reserve velgen van USA Pickups
|
|||
|
|||
Quote:
Ik haat dat ook. Heb dus ook even een melding richting Marktplaats gedaan Over de velgen zelf: sja, het slaat een beetje door. Eigenlijk moet je dan ook je auto gewoon niet verlagen |
|
|||
|
|||
Ik denk dat als de velgen een andere kleur zouden hebben het ook al een stuk beter lijkt dan dat vieze geel!
|
|
|||
|
|||
Quote:
http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/a...previousPage=lr |
|
||||
|
||||
Dat bedoel ik. Duur setje stalen velgen. Velgen gaan binnenkort van eigenaar wisselen.
Dus adv zal binnenkort wel verdwijnen