#1
|
|||
|
|||
big brakes t3
Ik wil mijn remmen upgraden.
Ik heb al een set geventileerde schijven van 310mm met de juiste ET waarde. Nu zoek ik hier een set remklauwen bij met meer remkracht dan de originele t3 syncro klauwen. En het liefst iets dat gelijk past zonder adapter. Tips zijn Welkom! |
#2
|
|||
|
|||
Heb een setje A6 remmen gevonden. Als het goed is passen deze als de adapter iets word aan gepast
|
#3
|
|||
|
|||
Klinkt interessant! Mag ik vragen hoe je aan deze info komt? En wat voor schijven zijn het precies? En van welk bouwjaar a6 komen de klauwen?
Gr. Bart |
#4
|
||||
|
||||
Hoeveel pots zijn die A6 klauwen? Want ik vind een T3 al best goed en hard remmen, als deze in goede conditie zijn iig
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#5
|
|||
|
|||
http://www.vwrx.com/forum/index.php?topic=173.0
En als je het helemaal mooi wilt doen kan je ook adapters kopen http://www.epytec.de/T3-BUS/Bremsen...l-Audi-Ate.html |
#6
|
||||
|
||||
Ik zou de laatste doen. Netje en easy te maken. Vind dat gebeun met sleufgaten en revetten niet echt om over naar huis te schrijven. Er zal op zich wel vast zitten, maar 't zijn wel je remmen..! En voor 129 euro zou ik niet gaan tobben
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#7
|
|||
|
|||
Beunen?
vind ik wel mee vallen hoor |
#8
|
||||
|
||||
Ik zit 't nog eens te bekijken, maar zijn het wel sleufgaten? Of is dat een vertekend beeld?
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#9
|
|||
|
|||
nee t3 gebruikt m16 en die audi zijn m12 en iets anderen plek. Dus m16 met de juiste uitlijnen klopt het gewoon weer
|
#10
|
||||
|
||||
Ja, precies. Ik las het Lastig klusje om m16 uit het midden van een m12 gat te boren. Dan valt het beun gehalte idd opzich wel mee, ik zou alleen ipv de revetten een paar nette busjes laten draaien... klein detail..
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#11
|
|||
|
|||
Na heel veel vragen te stellen nu eindelijk een setje "compleet"
Ik had eerst een set S4 remklauwen met schijf gekocht maar de adapters leken mij teveelwerk.. Dus nu "japio's" weg gevolgt Passat ATE 57 remklauwen gekocht via MP € 76,75 De T4 remklauwen 300mm geventileerd waren niet te vinden. alleen nieuw a 300€ Maar na wat zoekwerk bleek de sharan ooit met de zelfde schijven te zijn uitgerust. En op MP a 55€ een setje nieuwe schijven met remblokken(die ook op de ATE57 passen)gekocht. Toen een verkorte frees cursus bij de MBO opleiding aan de overkant gedaan en de Passat beugels van M12 naar steek T3 M16 gefreest Even passen... Tolerantie? Nieuwe 10.9 moeren en bouten kopen bij de Fabory..verteld meneer dat de bouten 11,74 per stuk zijn... Dus maar even het internet bekeken scheelt toch bijna 75%... Nu wachten op de boutjes :zuppe: |
#12
|
||||
|
||||
Ligt het aan mij of vind ik die beugels eng dun geworden ?
|
#13
|
|||
|
|||
de rest is zo groot lijkt het idd erg dun :p
|