|
||||
|
||||
Waarom kan ik mijn begin post niet meer EDITten?
Ik kan in mijn verkooptopics mijn beginpost niet meer editten,
Ik wou de oude foto's verwijderen en er nieuwe inzetten. Is dit pas veranderd of gaat het om een foutje?? Grtz Jel EDIT: blijkbaar kan ik alleen dingen editten die ik vandaag heb gepost, in al mijn oude post kan ik niets veranderen. Staat alleend e reply knop nog aanwezig.
|
|||
|
|||
net zo als je geen foto's kan verwijderen ..
ff iemand van het forum vragen , die kan het wel doen |
|
||||
|
||||
Quote:
vroeger ging dit toch wel? Ik heb al vele malen mijn beginpost gewijzig als ik bv de helft van men onderdelen had verkocht, dan verwijderde ik deze uit de post en zette ik de rest terug of ik plaatste nieuwe foto's enzo. Heb het zelfs vorige week nog gedaan met men verkoop van men koplampregeling. deze zijn verkocht dus heb de foto's uit de beginpost verwijderd en gezegd dat er een slotje op mocht en nu kan ik nergens meer aan. Ik kan ook geen andere post editten buiten degene die ik vandaag gepost heb. Daarom deze vraag. Grtz Jel
|
||||
|
||||
Quote:
linkje? en staat deze dan niet in het archief?
|
||||
|
||||
ik heb hetzelfde probleem, wilde wat onderdelen toevoegen aan een onderdelen advertentie, maar dat lukt niet.
nu zou ik voor alles weer een nieuw topic moeten starten
|
||||
|
||||
Quote:
nope het is bij al mijn threads heb ik net gezien. link 1 mijn verkopptopc MK3 verkooptopic MK 2 Dat waren degene die ik wou aanpassen, en waar ik nu niet meer bij kan, deze zijn normaal nog steeds actief. Grtz Jel
|
|||
|
|||
oja zie het nu ook .... das kloten
edit !! het lukt weer Last edited by Alberto : 01-11-2010 at 13:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
nope, kan alleen de laatste post edit doen. niet men beginpost
|
||||
|
||||
same here..
|
|
|||
|
|||
hier ook kan mijn posts ook niet meer aanpassen
|
|
||||
|
||||
zit hier met het zelfde probleem zal vast wel iets zijn wat opgelost kan worden,
verder dan ook gelijk devraag waarom de topic titel niet aangepast kan worden dit vind ik persoonlijk zefl ook altijd wel handig..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
topic titel kan niet worden aangepast, is op de moment al een discussie over. Er zijn nog mensen die het zouden willen. Maar dat is het probleem op de moment niet Ik zou graag wat van men verkochte onderdelen verwijderen en nieuwe in de beginpost zetten.
|
||||
|
||||
Om beveiligingsredenen stond de edittijd even op 24 uur, ik hem hem weer terug aangepast naar 3 maanden
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
terug in orde, Merci jongens
|
||||
|
||||
Ah super, ideaal, kan ik m'n eigen verkooptopics ook weer schoon houden
|
|||
|
|||
en bedankt direct even aan de slag
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kan dit ook naar langere tijd? Ik heb nog een dozijn oude verkooptopic's waar ik nog het ea wil wijzigen. Grtz.
|
||||
|
||||
dat zelfde probleem heb ik ook word nu allemaal erg onduidelijk tenminste voor een verkoop topic.
gebruik ook gewoon de bestaande en voegde zo nu en dan iets toe en wat verkocht is verwijderde ik meteen. word nu naar mijn mening erg onoverzichtelijk. |
|
||||
|
||||
Same here!
Heb iets verkocht uit mijn topic maar kan het niet meer aanpassen. Erg verwarrend zo! |