|
|||
|
|||
Golf 2 Gti 8v digifant in onderdelen lopend!
Golf te koop in z-limburg
1.8 8v digifant pf.... Schade aan voorbumper en bestuurderdeur.... Rest is in goede tot uitmuntende staat.... Sleutel kijken starten.... Gebruikt geen olie of water geen rook lopend te horen... Intereur netjes en geen schades.... In het geheel of onderdelen.... Kleurcode volgt... (zwart met.) prijs compleet Eur. 400 voor meer info pb of bel ; 0616193310 Last edited by Bertelstyle84 : 23-10-2012 at 12:55. |
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Heb intresse in je stappenmotor/stationairmotor, distrubite beschermkap bovenste deel en dat rubbere klepdeksel ontluchting ding als dit heel is.
|
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Quote:
Stuur me even een pbtje als je de boel wilt verkopen inclusief richtprijs |
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
heb je nog een bevestigingsbeugel voor de stuurbekrachtiging?
|
|||
|
|||
Quote:
waar de pomp mee vastzit? Of welke bedoel je? Heb alles nog ben de auto t strippen zet komende week f een lijst neer bij onderdelen..... |
|
|||
|
|||
waar zijn de onderdelen op te halen
|
|
|||
|
|||
Quote:
in zuid limburg in de buurt van maastricht.... |
|
||||
|
||||
Heb je foto's van de schade?
Dit is mijn ''oude'' mkII. Waarschijnlijk heb je hem in leiderdorp gekocht? Zonde om die uit elkaar te slopen! Harde carroserie, nieuw schuifkantel dak erin, motor deels uit elkaar geweest. Liep altijd super. Is de schade zo ernstig dat hij gesloopt moet worden? Zoals hij erbij stond op zijn beste moment.
>>> Audi A4 Cabrio <<< >>> Golf IV Cabrio <<< >>> Golf II 1.3 NZ <<< Last edited by Bertus_01 : 05-11-2012 at 00:36. |
|
||||
|
||||
Foto van de schade?
|
|||
|
|||
Foto's schade volgen nog (tijd.nl)
Ik vind hem niet meer rijdbaar, schade aan dorpel links en compleet front blok is super! Inderdaad zonde dat ie uitelkaar moet.. Quote:
|
|
|||
|
|||
Is de golf nog steeds te koop??
|
|
|||
|
|||
Denk het niet, had een pb gestuurd, maar geen reactie gekregen