|
|||
|
|||
TE KOOP: VW Golf 4 2.8 4-motion
Hallo,
bij deze bied ik met spijt mijn Volkswagen Golf uit 2000 met 185000km te koop omdat ik van plan ben een motor te gaan halen. Ik heb de auto altijd goed onderhouden en met liefde mee om gegaan. Altijd netjes warm draaien en laten na draaien. Start altijd perfect en rijd heerlijk! Afgelopen jaar aantal dingen vervangen. Alle draagarmrubbers voor vervangen. Stabilisatorstangetjes vervangen + rubbers. Nieuwe fusseekogels. Airconditioningsysteem laten controleren en gevuld. Achter nieuwe schijfremmen en blokken. Grote beurt. Inclusief onderhoudsboekje + 2 Sleutels. Dus altijd netjes onderhouden en regelmatig gewassen en gepoetst.Opties en accessoires: Airbag Airbag passagier ABS Automatische airco Boordcomputer Centr. deurvergr. (afst.bediening) Cruise control Climate control 4-wiel aandrijving Deelbare achterbank Elektr. ramen Elektrisch verstelbare spiegels Lichtmetalen velgen Getinte glas Metallic lak Mistlampen voor Middenarmsteun Neerklapbare achterbank Navigatiesysteem Radio/CD Sportstoelen Lederen bekleding Startonderbreker Stuurbekrachtiging Stuur in hoogte verstelbaar Traction Control Voor vragen kunt u altijd even mailen of bellen! (joffros@hotmail.com, 0646193016) M.v.g. Joffrey Te bezichtigen in Voorburg (omgeving Den Haag) Vraagprijs: 4500 euro Last edited by Dirk : 30-11-2012 at 20:26. |
|
|||
|
|||
Vraagprijs is onderhandelbaar.
|
|
|||
|
|||
Up
|