|
|||
|
|||
Enkele probleempjes ontrent mijn MK4.
Geachte mede-VWers,
Ik heb wat probleempjes/vragen over mijn Golf. Ten eerste, mijn achterruitverwarming lijkt niet te werken, zekering al nagecheckt, 100% in orde. Wat zou dit kunnen zijn? Ten tweede, die einddemper. Ik vind het geen gezicht wanneer ik achter mijn auto sta, die hele pot die daar hangt. Heeft iemand hier misschien toevallig een oplossing voor? Het betreft een MK4 1.8 20V. Alvast bedankt voor de moeite! En ik kijk natuurlijk uit naar jullie reacties! Mvg Joey |
|
||||
|
||||
Misschien een plaatje bij het praatje van je einddemper? Kan me niet voorstellen dat een standaard einddemper je in de weg zit..
|
|
|||
|
|||
Haha oeff. Zit alleen mobiel op het forum dus zou niet weten hoe ik hier aan een foto kom!!! Ik zal wel eens kijken. Gr
|
|
|||
|
|||
Misschien als je even je 06 geeft in een pb, kan ik wel een foto whatsappen?! Gr
|
|
||||
|
||||
Doorvoerrubber in achterklep even nakijken, kan zijn dat er daar een breukje zit.
Komt vaker voor. Eventueel contactpuntjes lichtjes opschuren links en rechts.
|
|||
|
|||
Links of rechtse rubber? En welke contactpuntjes? Sorry, ik ben een dummie op het gebied van auto-techniek!!
|
|
||||
|
||||
dachts links. Contactpunten zeg maar links en rechts midden op 't raam aan de zijkanten.