|
|||
|
|||
SCT-peter
ben hier al enkele jaren , altijd voor te lezen maar ga me eens voorstellen
ik ben peter uit belgie heb al een dikke 12j een voorliefde voor dikke auto's sinds dit jaar weer begonnen met veranderingen uit te voeren basis , een passat 3bg van 2002 |
|
|||
|
|||
allereerst hebben we een schroefkit van AP geplaatst
en een set JZ 8x19 velgen |
|
|||
|
|||
was ze even snel beu gezien als dat ze eronder zaten , vond ze niet "dik" genoeg
dan een setje rial daytona 8.5x19 op de kop getikt met stoeprand schade en kleine deukjes in de randen |
|
|||
|
|||
zo heb ik er 1.5 maand mee gereden om te kijken dat ze wel nog goed genoeg waren aangezien de schade die ze hadden
bleken ze naderhand toch best een beetje krom te staan , heb ze dan binnen gedaan bij pucpolish om ze op te knappen en te verdichten met dit resultaat |
|
|||
|
|||
Hee hallo Peter
Welkom op het volksforum ferme wiellekus . |
|
|||
|
|||
net voor de winter stond ie er dan zo bij
de velgen liggen ondertussen in de warme kelder te wachten tot na de winter winterplannen : voor en achterbumper herspuiten wegens lakschade stootlijsten vervangen door andere met chroom lijstje erop embleemloze grill logo's van koffer verwijderen dat zal het zowat zijn |
|
|||
|
|||
Ja dikke passat!