|
||||
|
||||
ruitenwisser doet het niet!
mijn vrouw rijd in een golf 1 diesel automaat van 82. Eenmaal mompelde ze iets over de ruitewisser dat ie het iet meer deed.
Ik kijken naar de zekeringen maar kan geen kapotte ontdekken. Zekeringskast is het oude type met de "staafjes" welk nummer is de zekering van de ruitenwisser? zit hier ook een realais aan verbonden? en welk relais is het qua positie zekeringskast? De ruitensproeier reageerd ook niet dus ik mis stroom. Ik heb niet het idee dat de motor van de ruitenwisser kapot is. Heb een stuk van het dashboard onder gedemonteers en ik kom ook nog een loze witte draad met gele steep tegen die ik qua positie niet kan plaatsen. Heb al even gekeken op internet naar bedradingsschema's maar kan niets bruikbaars vinden. Wie helpt mij uit de brand? |
|
||||
|
||||
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 09-02-2013 at 18:45. |
|
|||
|
|||
de motor kan toch doorgebrand zijn iig,stekkertje erafhalen en ff testen of er wel stroom opstaat dan heb je dat uitgesloten
|
|
|||
|
|||
Meestal maken die zekeringen slecht contact. Beetje draaien aan de zekering. Als die het dan weer doet, heb je het probleem gevonden. Dit ff allemaal goed opschuren. Anders doorzoeken
|