|
|||
|
|||
Polo 6N Open Air en winter
Hey hallo,
Ik ben sinds vanmiddag autoloos (de eerste keer sinds 21 jaar) en ben op zoek naar een Polo 6N. Ik ben hier in de buurt een 6N Open Air tegengekomen en ik vraag me af of dit stoffen dak de kou in de winter een beetje buiten houdt. De auto wordt namelijk voornamelijk in de winter gebruikt. Daarnaast heb ik nog de vraag hoe veilig zo'n stoffen dak is tegen inbraak. Als laatste vraag ik me af of de elektrische aandrijving een beetje duurzaam is of dat daar veel problemen mee zijn. Groeten, Mischa
|
|||
|
|||
Ik heb er zelf ook 1.
Goed letten op lekkages, vooral links en rechts achter op beide hoeken. Inbraakgevoeligheid valt best mee. De kabels willen wel stuk gaan. Dus goed luisteren of ze niet bijgeluiden maken. Verder prima systeem. |
|
|||
|
|||
Dank je voor je antwoord Johan. Hoe zit het met de kou? Isoleert dat dak een beetje of heb je in de winter elke morgen de ruiten aan de binnenkant bevroren?
Die hoeken, kan ik daar nog iets specifieks herkennen waaraan ik kan zien dat ze lekken? Groeten, Mischa
|
|||
|
|||
Dat dak isoleert prima, als je erin rijd vergeet je bijna dat er zo'n dakje inzit.
Lekkages kun je zien en voelen aan het hemeltje. |
|
|||
|
|||
Tsja, ik kan me voorstellen dat het op de autosnelweg wat meer lawaai maakt dan een stalen dak, maar daat zit ik vrijwel nooit. Ik rij vrijwel alleen maar korte stukjes naar mijn werk (nog geen 20km per dag totaal). Zo'n open dak lijkt me dan wel leuk zo met de zon op je knar. ;-)
Ik ga begin deze week eens kijken. Er zou een slot kapot zijn van de auto, is daar een beetje goed aan te komen? Ik weet helaas niet welk slot, dus meer info heb ik niet. Zit je bij een nieuw slot meteen vast aan een nieuwe sleutel of kun je een nieuw slot aanpassen aan de bestaande sleutel? Groeten, Mischa
|
|||
|
|||
Quote:
Je kunt je nieuw slot aanpassen aan bestaande sleutel. Staat wel een howto op dit forum |
|
|||
|
|||
Dank je voor je antwoord !!!
Ik ga binnenkort toch maar eens kijken ;-) Groeten, Mischa