![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eric Clapton heeft een tijdje geleden zich een Ferrari aan laten meten, het is de Ferrari SP12 EC geworden, gebaseerd op een 458 Italia en geinspireerd door de 512 BB. Hij heeft hier 3.500.000 USD voor betaald,
![]() wat zou jij kopen? deze auto... of een paar anderen, Ik zou het wel weten.... ik zou gaan voor: 1. Ferrari 458 Italia Spider 2. Ferrari 512 BB (carburated) 3. Ferrari F50 4. Chevrolet 3500 HD dually met gooseneck trailer 5. Hummer H1 single cab pickup (voor mudding) 6. Ferrari 458 challenge (trackday tool) 7. Ferrari 360 challenge stradale (voor het geluid) 8. Audi S8 (autobahn cruiser) 9. Golf Rallye (voor de autocross ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou gaan voor een huis met dikke garage en een heleboel andere auto's...
![]()
|
||||
|
||||
![]() 1 huis afbetalen
2 grotere garage bouwen(laten bouwen ![]() 3 opknap beurt voor de daily van mijn vrouw(en mischien vrouw zelf ![]() 4 porsche panamera voor de lange afstand 5 en heuuuuuuuul veul caddy's sparen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ach, hij heeft een week royalties ingeleverd voor een auto waar er geen tweede van is.
Ik snap het wel. Plus met een naam als Clapton als vorige eigenaar schrijft hij geen cent af.
|
||||
|
||||
![]() Lupo afbouwen en lekker leven van de rente en elke maand een paar circuitdagen pakken
![]()
|
||||
|
||||
![]() 1. Porsche 997 GT3 voor de circuitdagen.
2. Audi Q7 V12 TDI om het speelgoed naar het circuit te rijden. 3. Audi A4 3.0 TDI voor woon/werk verkeer. 4. Bentley Continental GT V8 voor de zondagen. Vind dat wel een mooie lijst. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 997 Gt3 Rs 4.0
![]()
|
||||
|
||||
![]() 997 GT3 RS 4.0 voor de fun en een Panamera turbo S als daily
![]()
|
||||
|
||||
![]() wat een lelijk hok zeg, gelukkig heeft ie meer verstand van muziek
gt3 rs 4.0 lijkt me wel wat en een 964 als hobby auto
Passat 35i 1989 Last edited by sanderz : 17-10-2012 at 17:56. |
|
||||
|
||||
![]() gewoon een leuk huisje kopen met een hobby hokje daar beetje prutsen en klooien
rentenieren genieten en verder niet teveel fratsen ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Voor dat geld? De Golf compleet laten restaureren!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is dat nodig dan ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een dikke t1 kopen en de wereld rond reizen
|
||||
|
||||
![]() Ik zou ferrari opdracht geven om een golf 2 koets op een 458 basis op maat te maken, weer s wat anders
![]() |
|
||||
|
||||
![]() boerderijtje kopen,stal helemaal volzetten met mooie auto's [geen ferrari's,wat is dat toch met die lelijke fiats?]en daar een beetje aan prutsen.ik denk niet eens dat ik mijn baan op zou zeggen.
|
||||
|
||||
![]() Naast de mk1 GTI een rode Sportquattro.....
.....ben snel tevreden ![]()
|
||||
|
||||
![]() idd fred,zulk spul bedoel ik.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helemaal met je eens en een S8 voor de doordeweekse dag. Met air en een set dikke velgen, en een complete Milltec voor het geluid.
|
||||
|
||||
![]() O O O wat zijn we weer lekker aan het weg dromen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als daily een Rs6 met een dik stel velgen en alles aan gedaan wat motorisch nog sterker kan
En voor de fun een originele 964 carrera rs volledig restaureren met alles nieuw en origineel tot de laatste vijs en het blok volledig opvoeren. Die dient dan om zondags mee te cruisen ![]() En mijn baas zijn bedrijf op kopen, gewoon omdat het dan toch kan ![]() |