|
|||
|
|||
Deuren nieuwe type golf 2 in oud type?
Ik ben bezig met mn golf 2 van 86 om een motor om te bouwen van 1.6 td naar 1.9 tdi. Omdat ik nu toch eenmaal bezig ben pak ik ook meteen het interieur mee.
Ik heb een golf 2 oude type, dus met een stijltje en een driehoek raampje erin maar wil eigenlijk wel van dat stijltje af zodat de spiegel verder naar voren komt. Heb trouwens nog nooit begrepen waarom de spiegel ergens halverwege de deur zit maar dat even terzijde. De vraag is dus: passen deuren van het nieuwere type mk 2 in het oudere type mk2? Het gaat om een 4 deurs golf 2 van 1986. Mvg, Jan
|
||||
|
||||
Ja
|
|||
|
|||
Ja
|
|
|||
|
|||
Duidelijk! Bedankt!
|
||||
|
||||
Hou wel de bekleding die bij de deur hoort: nieuw op oud past slecht (zie foto), andersom zelfs helemaal niet!
|
|
||||
|
||||
Andersom past prima. Alleen even het hoekje eruit halen
|
|||
|
|||
Quote:
JUP past mooier dan oud op nieuwe deur zelfs want dat randje op die foto heb je dan niet |
|
|||
|
|||
dat spijltje is wel een mooie windbreker. een nieuw type deur klappert meer als je het raam open hebt dan een oud type
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is mij al te ruig.. |