|
|||
|
|||
Golf III VR6 ( circuit of swap )
Ik had me een speeltje gekocht voor vw days , nu dit achter de rug is mag hij weg
Golf III VR6 van 94 2.8 AAA die 200.000Km heeft gelopen maar nog steeds 173.6 pk op de bank meet! De kas heeft 256.000km en heeft laswerken nodig aan de gekende golf III plaats de stoppen in de bodem De auto kan enkel voor circuit gebruikt worden of voor donor om te swappen ( Nederlandse wagen met geschrapt kenteken en papieren ) Wij hebben net de boite veranderd omdat die dat er op zat slecht was Heeft net voor wij vw days hebben gereden compleet groot onderhoud gekregen inclusief bougie's en nieuwe koelvloeistof en remolie Kettingrevisie zou bij 180.000km gebeurt zijn maar ik kan dit niet aantonen ... Zit een k&n filter in en een andere uitlaatlijn De auto word verkocht zonder de velgen & voorste stoelen voor de rest is het interieur compleet Er zit momenteel een rolkooi in de wagen die er eventueel uitkan ook Minpuntjes : - Cardan links is na dagje zolder zo goed als dood ( rijd nog perfect maar maakt lawaai ) - Remmen zijn ook op na een dagje zolder Prijs 1900€ Zo ophalen met rolkooi 1500€ Zo ophalen zonder de rolkooi |
|
|||
|
|||
Nog eens in de kijker
Bij deze de testbank cijfers |
|
||||
|
||||
Is de kooi ook eventueel los te koop?
En zo ja, wat voor kooi is het? (merk/type etc.)