|
|||
|
|||
MILV-mobiel
Hey, bij deze wil ik me even voorstellen nadat ik me vorige week op t forum heb aangemeld. Mijn naam is Martin en kom uit Geleen ( zuid-limburg )
Na een aantal jaren alleen maar jappen gereden te hebben, met een uitstapje naar een alfa, ben ik nu dan toch maar eens verstandig geworden en volkswagen gaan rijden. Dit na heel lang aandringen van een aantal van mijn vrienden waaronder T.C.Z.L en Tombo90. Vorige week was het dan eindelijk zover, mijn oude carisma was verkocht en ik ben gaan kijken voor een passat 3b 1.6 uit 1997. Bij het zien van de auto was ik eigenlijk meteen al verkocht, op een paar krasjes en parkeerdeukjes na was de auto perfect in orde. De vorige eigenaar (geboren in 1935) had de auto perfect laten onderhouden en was er altijd voorzichtig mee omgegaan. IK ben op een woensdag gaan kijken, en heb de auto donderdag meteen opgehaald De plannen voor de auto zijn ook al ver duidelijk: - Japanse bumperlijst voor met de knipperlichten daarin verwerkt, knipperlichten in het zijscherm vervallen dan. - Gisteren Tombo90 zijn s6 parabooltjes overkocht ( deze worden in de winter opgeknapt ) - Schroefset - Hoe het er nu uitziet een blauw/wit thema aanhouden - US modules Foto's: |
|
||||
|
||||
Welkom hier!
Nette Pappasat, past mooi in het milf thema |
|
|||
|
|||
Dankje
|
||||
|
||||
Welkom, nette auto! Zakken, zakken, zakken
|
|
|||
|
|||
haha, inderdaad..
ik denk dat ik eerst de winter doorrij op de standaard hoogte, dan gaat ie na de winter meteen omlaag
|
||||
|
||||
Quote:
Nee nee nee..... Gooi daar een setje onder van 180€ rij je tenminste niet voor joker haha.. Ziet er wel aardig uit, nette wagen, veel plezier ermee.
|
||||
|
||||
hej martin, mooie wagen!
en inderdaad wat ronnie zegt... plus 1! haha
|
|||
|
|||
haha, als ronnie een setje weet uit te halen voor 180 euro.. dan gaat ie wel plat.. haha
|
||||
|
||||
http://auto-onderdelen.marktplaats....&fta_ind=5&fs=1
Hier die firma verkoopt ze voor 20euro meer, Moet je even kijken waar je Rokkor kunt bestellen, even Roger Schouteten vragen die heeft die set ook. Kost normaal 180Euro.
|
||||
|
||||
volgens mij heeft sjaaksautoservice ook sets voor 200 euro.
heb je wel degelijk spul. hij doet alleen niet aan verzenden..
|
||||
|
||||
Bovenstaande wel, bij vooruit betaling zelfs gratis. En die zijn te vertrouwen stonden ook in Worthersee
|
|||
|
|||
dankje!
|
||||
|
||||
Graag gedaan kerel.
|
||||
|
||||
He martin,eindelijk bekeerdwelkom hier kerel!
|
||||
|
||||
Gelukkig dat die stickerbomb carisma weg is
Nu nog plat met die passat... |
|
||||
|
||||
Welkom
|
|
||||
|
||||
Quote:
+1
|
||||
|
||||
Welkom maat!
|
||||
|
||||
Quote:
pics or id didd'nt happend
|
||||
|
||||
Die carisma die zich niet kon gedragen op volksdub?