|
||||
|
||||
Aantal vragen ombouw ABF. Iemand?
Van Vwforum gekopieerd:
Forummers, Zoals sommigen wel weten bouw ik een ABF in mijn Jetta II. Nu had ik nog een paar vragen! - Kan ik ook met een GTI/G60 radiateur gaan rijden? - Wat voor riem moet ik nemen als ik zonder stuurbekrachtiging wil gaan rijden? - En wat voor stuurhuis? Kan ik gewoon een van bijvoorbeeld een 1.6 pakken die niet bekrachtigd is? - Welke rembekrachtiging moet ik pakken als ik zonder ABS ga! Dit was hem eerst, Gr Harmen |
|
|||
|
|||
Je kan met een G60 radiateur rijden.
Riem kan je beste bij de automaterialenzaak halen en vragen voor eentje zonder stuurbekrachtiging dan weten hun dat wel via het programma. Stuurhuis heb ik zelf van een Seat ibiza , je kan er ook eentje pakken van een Golf 2 onbekrachtigd. Rembekrachtiger ook van een Golf 2 of van Golf 4 kan ook. Succes
|
|||
|
|||
Gewoon een g60 radiateur pakken.
Weet niet of het bij een ABF ook is maar bij de meeste golf 3 motoren is de stuurbekrachtigingspomp met v-snaar. Deze kun je dus gewoon compleet verwijderen en je multiriem blijven gebruiken. Stuurhuis gewoon onbekrachtigd pakken van een golf 2, maakt volgens mij niet uit welk model. Of je moet hem ombouwen naar een plus onderstel ??
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt allemaal. Radiateur in mijn golf heb ik gebruikt van een diesel. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de informatie! Volgens mij zit de stuurbekrachtiging idd met een v-snaar. Ik neem een Gti/G60 onderstel. Maar even op de sloop kijken dus voor een ibiza stuurhuis + stuurstang. Dit schijnt beter te passen.
Rembekrachtiger kan ook van een Passat 35i toch? Want zo een staat er nog op de sloop, kan ik die mooi meenemen. |
|
||||
|
||||
Ja 35i kan ook
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt! |
|
|||
|
|||
Als je een golf2 radiateur gebruikt moet je wel [bij 1 van de 2] het retoerslangetje afdoppen
Subframes zijn allemaal gelijk van de golf/jetta2,enig verschil is de stabilisatorstang. Als je die niet hebt is die [als je het compleet hebt]zo onder te schroeven |
|
|||
|
|||
Quote:
Waarom niet gewoon die van een de golf 2 ??
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is wel een hele goeie.. Ghehe, inderdaad gewoon die van een nieuw type Golf II. |
|
|||
|
|||
stuurhuis is van '84 tot '92 het zelfde
|
|
||||
|
||||
Quote:
I know, maar moet een dikke stuurpen hebben. Dus dat bedoelde ik met nieuwe type. Nu opzoek naar een set, heb de mijne net verkocht.. |