|
|||
|
|||
vraag oorkonde golf 2
Hallo,
ik heb een golf 2 voor zover ik weet een edition one. Deze auto is ingevoerd op 16-07-1996 met het kenteken PH NH 96. Maar nu staat er als je het kenteken intypt alleen Merk:volkswagen Model:19e dit staat ook op mijn papieren. Dit zal waarschijnlijk bij het invoeren niet goed zijn gegaan. Nu is mijn vraag, als ik de oorkonde aanvraag is het dan mogelijk nieuwe papieren aan te vragen bij het RDW met de goede gegevens. en dan hoop ik dat dit ook echt een edition is. Mvg sven |
|
||||
|
||||
volgens mij staat edition nooit op kenteken? of vergis ik me?
|
||||
|
||||
Edition staat wel op het kenteken.
|
|
||||
|
||||
Niet altijd staat het op het door de rdw afgegeven kenteken . Ik heb meerdere auto's gehad waar niks bijzonders opstond terwijl het wel originele gt , gtd's e.d waren .
Rdw maakt er niet veel werk van om bijzondere uitvoeringen op het kenteken te zetten , maar soms heb je mazzel dat er wel een aparte uitvoeringen op staat .
|
||||
|
||||
Hmm, bij mij staat het er in ieder geval wel op.
|
|
|||
|
|||
Heb zelf ook een Edition One gehad en het stond er bij mij niet op.
|
|
|||
|
|||
maar mijn vraag was of ik wel de goede gegevens op kenteken kan laten zetten.
doormiddel van de oorkonde want er staat ook geen vermogen niks op kenteken. |
|
|||
|
|||
wat is de meer waarde ?
naar mijn info kan het niet heb een aantal Edition's zelf wel ingevoerd op 1 heb ik het ooit klaar gekregen om er edition op het kenteken te krijgen de rest stond alleen maar Golf op , of 19E op het kenteken van mijn jetta hebben ze wel het aantal KW veranderd na het omkeuren van de motor Last edited by Alberto : 13-10-2012 at 18:53. |
|
|||
|
|||
omdat er niks opstaat, denk dat de politie het ook wel fijn vind om te kunnen zien hoeveel kw de auto orgineel heeft als ze je aanhouden.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Waarom zou ze dat intresseren ?? Meeste oudere wagens hebben geen vermogen op het kenteken staan. Is ook geen vereiste dat dat er altijd op staat.
|
||||
|
||||
Denk dat het jou beter uitkomt als de politie dat juist NIET kan zien....
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad, hoe minder hoe beter.