|
||||
|
||||
verschil brandstofleidingen golf 1 gti
ik zou graag is willen weten of dat er verschil zit tussen de brandstof leidingen van een golf 1 1800 en een golf 1 gti
heeft iemand mischien foto,s van zijn onderkant ik heb namelijk nu een 2liter motor in gebouwd maar heb nog van die dunne stalen leidingen onder me golf hangen van een 1800 carb zou het kunnen dat mijn 2.0 nu te weinig benzine krijgt |
|
||||
|
||||
Bedoel je niet je remleidingen?
Brandstofleidingen lopen toch in de carosserie?
|
||||
|
||||
hoi nee ik bedoel de brandstof leidingen van een golf 1 cabrio
|
|
||||
|
||||
Owh, wacht ik zit weer half te slapen
Ik zat aan een mk3 te denken
|
||||
|
||||
ok nee het gaat om een golf 1 ik heb het idee dat me leidingen te dun zijn voor een 2.0 8v ik heb nog dunne stalen leidingen
|
|
||||
|
||||
Wat is de diameter van die leidingen?
|
||||
|
||||
Ik rij met de leidingen nog van de 1,5jb motor en dat gaat prima. Met een diesel ombouw wordt het musschien wel anders.
|
|
|||
|
|||
Als je brandstofpomp goed is mag dat weinig verschil maken denk ik. Per saldo zal je voor die twee liter niet heel veel meer brandstof nodig hebben.
|
|
||||
|
||||
Gti : 8mm
|
||||
|
||||
rij met een tdi in golf 1 ..
met orgineele 1.1 leidingen .. gaat prima . denk dat allemaal wel wat meevalt |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik rij ook met een 2.0 8V en heb er geen poblemen mee. Zelfs met een 1.8 16V die er ook al in heeft gelegen ging het goed. |