|
|||
|
|||
chip/powerbox?
dit is misschien een domme vraag
aangezien golf 2 geen computer heeft kan ik op mijn golf 2 een powerbox aansluiten? gewoon chippen gaat niet omdat hij niet computerbestuurd is alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Om wat voor motor gaat het?
|
||||
|
||||
dan moet het op de oude methode hé.
carbu veranderen door groter geval, beter luchttoevoer (luchtfilter, inlaat), betere verwerking richting motor (kleppen, nokkenas), betere afvoer (uitlaat, spaghetti, dempers)... let werl dat bovenstaande de combinatie moet zijn, t is nutteloos van de inlaat zijde te optimaliseren terwijl de uitlaat potdicht zit. ontsteking wa bijregelen ik zou al beginnen met een sportluchtfilter. ge gaat ineens de ronk van uwe motor veel beter horen, en tussen de oren gaat die sneller lijken als ge dan nog eens kleine wielen/banden steekt, kan je 'fast and the furious' stijl schakelen. 6versnellingen door in 0-100km/h. top omlaag, trekken voor zot
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als er geen computer op zit zal de injectie mechanisch zijn en zal er ook geen powerbox op passen.
Om wat voor motor gaat het ???