#1
|
||||
|
||||
T2B Doka (dubbele cabine) 1978
Aangezien ik geen zin/tijd meer heb om dit project af te maken, gaat mijn T2B Doka in de verkoop.
De bus is geproduceerd op 16 november 1977 en geleverd in 1978 in Oostenrijk aan de firma "Zehetner Hoch- und Tiefbau". Daar heeft de bus tot eind jaren negentig dienst gedaan als bouwvakkersbus. Rond 2001 is de bus naar Nederland gehaald en heeft vervolgens bij 3 eigenaren in de schuur gestaan zonder dat er iets mee is gedaan. Zelf kocht ik de bus na hem gezien te hebben op het Kever Winterfestijn afgelopen winter. Sindsdien heb ik alle rotte delen uitgeslepen en zijn er nieuwe stukken plaatwerk ingelast (geen laswerk meer). Verder heb ik alle ontbrekende delen verzameld en de originele kentekenpapieren uit Oostenrijk achterhaald en opgestuurd gekregen van de RDW aldaar. Bus is in zeer harde staat, maar heeft door de 25 jaar als bouwvakkersbus wel de nodige deuken en krassen. De motor (1600 AS) loopt, de bus remt en schakeld. Je kunt er niet mee rijden aangezien er nog een nieuwe gaskabel gemonteerd moet worden. Interieur is zeer netjes, geen schuren in de stoelen. Dashboard ook netjes. Hemel heeft een winkelhaak. Al met al een erg leuke basis om snel op de weg te krijgen. Je krijgt er nog een Bullbar bij en de nodige nieuwe delen (rubbers etc.). Vraagprijs EUR 4.950,00. De bus staat in Gemert (NB) Bij interesse gewoon even bellen (06-53945389) of mailen martijnconijn[at]gmail.com. |
#2
|
||||
|
||||
Inruil van een kleine personenauto (na 2002, 5 deurs, airco, benzine) is mogelijk.
|
#3
|
||||
|
||||
'72 ponton ruilen kan ook?
__________________
Luchtgekoelde groeten vanuit Raalte, Emiel T2a 1970 Ponton 1972 Triumph Speedtriple 2007 |
#4
|
||||
|
||||
Vrijdagmiddag up-je..
|
#5
|
||||
|
||||
Interesse uit Duitsland en België, wie houdt hem in Nederland?
|
#6
|
||||
|
||||
Donderdagmiddag up-je!
|
#7
|
||||
|
||||
T2B Doka (dubbele cabine) 1978
Aangezien ik geen zin/tijd meer heb om dit project af te maken, gaat mijn T2B Doka in de verkoop.
De bus is geproduceerd op 16 november 1977 en geleverd in 1978 in Oostenrijk aan de firma "Zehetner Hoch- und Tiefbau". Daar heeft de bus tot eind jaren negentig dienst gedaan als bouwvakkersbus. Rond 2001 is de bus naar Nederland gehaald en heeft vervolgens bij 3 eigenaren in de schuur gestaan zonder dat er iets mee is gedaan. Zelf kocht ik de bus na hem gezien te hebben op het Kever Winterfestijn afgelopen winter. Sindsdien heb ik alle rotte delen uitgeslepen en zijn er nieuwe stukken plaatwerk ingelast (geen laswerk meer). Verder heb ik alle ontbrekende delen verzameld en de originele kentekenpapieren uit Oostenrijk achterhaald en opgestuurd gekregen van de RDW aldaar. Bus is in zeer harde staat, maar heeft door de 25 jaar als bouwvakkersbus wel de nodige deuken en krassen. De motor (1600 AS) loopt, de bus remt en schakeld. Je kunt er niet mee rijden aangezien er nog een nieuwe gaskabel gemonteerd moet worden. Interieur is zeer netjes, geen schuren in de stoelen. Dashboard ook netjes. Hemel heeft een winkelhaak. Al met al een erg leuke basis om snel op de weg te krijgen. Je krijgt er nog een Bullbar bij en de nodige nieuwe delen (rubbers etc.). Vraagprijs EUR 4.950,00. De bus staat in Gemert (NB) Bij interesse gewoon even bellen (06-53945389) of mailen martijnconijn[at]gmail.com. |