![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb een golf 3 gt tdi 90pk gekocht
en zou die graag wat opvoeren hoe doe ik dit best ... help het als ik een stuurdoos steek van een 110pk ?? mvg tonny |
|
||||
|
||||
![]() - andere verstuivers
- grotere turbo - grotere intercooler - chippen leuke dingen mogelijk dan ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Ander regelapparaat van een 110 pk gaat waarschijnlijk niet werken ivm andere motor setup.
Weet niet wat voor pk winst je in gedachten hebt, maar met alleen chippen kom je waarschijnlijk al op 120 pk uit. Als je nog meer vermogen wilt kun je de dingen doen die audi 1981 zegt en een chip op maat.
|
|||
|
|||
![]() Turbo + downpipe van een 110 pk erop, andere verstuivers, chippen....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Daarnaast nog een ander regelapparaat, wat regelkleppen en waarschijnlijk de kabelboom aanpassen. Anders gaat het waarschijnlijk niet werken ivm de ander type turbo ![]()
|
|||
|
|||
![]() wat gebeurt er als ik een grotere intercooler steek
scheeld dit veel of niet mvg tonny ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee bij een standaard vermogen haalt het niet heel veel uit tov een standaard IC.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hang dan maar meteen een 110pk erin.. 1Z onderblok is waarschijnlijk niet zo blij als er zoveel koppel op zo'n laag toerental gegenereerd wordt.
|
|||
|
|||
![]() dus best van al steek ik er dus een cilinderkop op van een 110pk en weet er iemand hoe deze herkenbaar zijn dat ik niet nog eens een kop koop van een 90 pk
heb een kop liggen maar weet niet uit welke tdi deze komt de turbo is een t15 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Met een cilinderkop van een 110 pk zal je niet veel mee opschieten, weet ook niet waar je het idee vandaan gehaald hebt uit de reacties ![]() Hoeveel pk wil je erbij ?????
|
|||
|
|||
![]() Gewoon chip op maat ! EGR afdoppen en roetkat verwijderen(indien aanwezig)Dat is het goedkoopste en betrouwbaarste
![]() |