|
|||
|
|||
Golf 1 bumper houders/steunen
Hallo,
Ik had een trekhaak op mijn golf 1 zitten toen ik hem kocht, heb dus vandaag besloten om die er 'even' af te halen, ongv 2 uur geduurd Maar nu zit de trekhaak ook vast gelast aan de draagsteunen of houders hoe je het maar wilt noemen , van de achterbumper. Nu heb ik nieuwe nodig, en mij vraag was waar kun je die het beste krijgen? gewoon marktplaats afzoeken? kon er niks vinden namelijk of even bij een sloperij langs? Omdat het namelijk een onderdeel is dat ik niet vaak ergens te koop zie staan. hoop dat mijn omschrijving duidelijk is, het gaat dus om de 2 stalen houders die je als het ware aan de achterkant in de golf schuift en vast schroeft en daar de achter bumper weer op. bedankt alvast, |
|
|||
|
|||
Wat is je uiteindelijke doel?
Je kunt de kunststof bumper eraf schroeven en dan met een haakse slijper de trekhaak van de koker/balk verwijderen. |
|
|||
|
|||
Wou hem eigenlijk heel laten, voor het geval ik in de toekomst een rijbewijs haal voor een kar, doel is eigenlijk om er achter te komen waar ik nog een setje koker/balken kan vinden zo dat ik niet de trekhaak in 2en hoef te zagen
|
|
|||
|
|||
Ah ok. Dan kan ik je niet verder helpen. Ik heb de trekhaak er vanaf geslepen.
|
|
||||
|
||||
trekhaak uit de bumperhoes halen en een binnenbalk kopen (nieuw of op marktplaats)en de bumperhoes er weer omheen klikken
hieronder staat een nieuwe http://www.golf1onderdelen.nl/contents/nl/d42.html |
|
|||
|
|||
Bedankt, maar ik kijk wel even op marktplaats rond, vind 165 wel wat duur als je op marktplaats bijwijzevan voor 50 euro een bumper hebt
|
|
|||
|
|||
Hey,
Heb nog een volledige achterbumper liggen die weg mag voor 35 euro. Kunststof is wat verschoten van kleur, daarmee deze prijs.