|
|||
|
|||
wie kent deze auto ombouw ?
Kwam deze tegen op internet
Wie kent deze auto ? Is dit een speciale ombouwkit van volkswagen Vind hem wel mooi namelijk Last edited by vwfiel : 27-09-2012 at 22:58. |
|
|||
|
|||
Lijkt op een combinatie van bbs skirts en wielkast randen met dikke golf 2 bumpers en lenso's. Zeker niet orgineel nee maar valt vast iets van temaken..
|
|
||||
|
||||
is of was de auto van polobm hier op het forum!
|
||||
|
||||
Quote:
is/was idd van een forummer.laatst op een meeting bekeken,en ik vond het 3x niks.
|
|||
|
|||
Misschien dat hij het ziet hier en me wat raad kan geven erover hoe en wat je moet aanpassen
|
|
|||
|
|||
uit westerhaar? vaak langs gereden niet echt mijn ding net of er niets klopt
|
|
|||
|
|||
Het gaat me om de uitbouw voor de duidelijkheid niet om de auto
|
|
||||
|
||||
O.a. Dietrich leverde die mk2 look bumpers.
|
||||
|
||||
Quote:
belangrijkste was Bonrath..kon toen ook met quartetsetskirts voor cabrio w.s.s zijn dit ook Bonrath bumpers aan de knik bovenop de voorbumper te zien ,de skirts en wielkastverbreders zijn geen Zender .die zijn boller.ik weet bijna wel zeker BBS het zou Kamei X1 kunnen zijn..maar dat weet ik niet.. Bonrath was toendertijd best prijzig maar best goed van pasvorm..ze werden ook wel een nagemaakt van keihard polyester.....verschrikkelijk... |